کد خبر: 664225
تاریخ انتشار :

بررسی مسائل اخیر کشور در نشست مخبر با جامعه شناسان

مهر/ دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.

بررسی مسائل اخیر کشور در نشست مخبر با جامعه شناسان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور پس از بازتوئیت توئیت معاون سیاسی و بین الملل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری نوشت: در جلسه اخیر دکتر مخبر حدود ۲۵ نفر از جامعه شناسان و افراد دانشگاهی از طیف‌های مختلف حضور داشتند که نظرات و پیشنهادات خوبی را برای حل برخی مسائل موجود ارائه کردند.

دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور افزود: مخبر به دفعات چنین جلساتی مشورتی را در حوزه‌های مختلف داشته که کمتر خبری از آن‌ها منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، ابوذر گوهری مقدم معاون سیاسی و بین الملل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در این‌باره در توئیتر نوشته بود: «جلسه سه‌شنبه شب ما با دکتر مخبر در خصوص حل مسائل اخیر کشور با حضور جمعی از جامعه شناسان برجسته کشور و وزرای علوم و آموزش و پرورش بیش از سه ساعت ادامه داشت.

وی ادامه داد: وقتی درباره مسائل اجتماعی روز کشور صحبت می‌کنیم، حرف‌ها چندان شیرین نخواهد بود، اما در جلسه دیشبِ من و همکاران جامعه شناس با معاون اول حرف‌هایی از زبان ایشان شنیدیم که به همه «امید» داد. باید بتوانیم به فوریت این امید را به کل جامعه نیز منتقل کنیم.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها