کد خبر: 664277
تاریخ انتشار :

امام جمعه مشهد: افراد متدین با جهاد تبیین در برابر خرافات فضای مجازی بایستند

مشهد-ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: خواهران و برادران متدین که نویسنده و اهل فضای مجازی و وبلاگ‌نویس هستند، باید در قالب جهاد تبیین وارد فضای مجاز شوند و در برابر خرافات فضای مجازی ایستاده و در پاسخ به آنها نظر و عقیده خود را نشر دهند.

امام جمعه مشهد: افراد متدین با جهاد تبیین در برابر خرافات فضای مجازی بایستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: عزیزان دلسوز اسلام که تبلیغات  دشمن را تماشا می کنید و بعد غصه می خورید که علیه اسلام چه می گویند، به جای غصه خوردن وارد عمل شوید.

وی با بیان اینکه فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب برهمه واجب است، اظهار داشت: اگر خانواده های متدین تحصیل کرده و با سواد وارد عرصه فضای مجازی شوند و به ترویج  دین بپردازند، فضای مجازی را متدینان فتح خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در  استان خراسان رضوی گفت: دشمن در دورانی که جنگ خرمشهر و آبادان را تصرف و محاصره کرده بود، ما امکانات نظامی کافی نداشتیم اما امام خمینی (ره) فرمان دادند که بروید و حصر آبادان را بشکنید.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: مردم با انگیزه و ایمان وارد عرصه شدند و همین لشکر ۷۷ خراسان وارد عمل شد و مردم حصر آبادان را در همان شرایط تنگنا شکستند و شکستهای دشمن در هشت سال دفاع مقدس از همان لحظه آغاز شد.

وی بیان داشت: اکنون فضای مجازی در دست دشمن است و اقشار تحصیل کرده و متدین طبق فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب باید فضای مجازی را متحول کنند.

امام جمعه مشهد به خاتمه آشوبهای اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: توطئه دشمن با شکست مواجه شد و این فتنه نیز مانند سایر فتنه ها چیزی جز بدبختی نصیب دشمن نکرد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون دشمن با عملیات روانی در جریان فتنه و با وجود برخی خواص بی بصیرت در راستای اهداف خود به عنوان پسا فتنه است.

آیت الله علم الهدی گفت: برخی افراد بی بصیرت با استناد به رفتار یک دختر بچه نادان و فریب خورده، ناهنجاری او را ناشی از تربیت در فضای انقلابی کشور می دانند، اما همین ها خواهران محجبه و پر تعداد کشور که در عرصه های مختلف ظاهر می شوند را نمی بینند، آیا اینها تربیت یافته نظام و انقلاب نیستند؟

وی افزود: مگر شهدای جوان امروز جامعه و از جمله شهید حججی دهه هفتادی نیستند و تربیت شده همین انقلاب و تحت هدایتهای رهبری نبوده اند.

امام جمعه مشهد افزود: این افراد بی بصیرت که ناهنجاری اخیر در سطح جامعه را به تربیت انقلابی جامعه منتسب می کنند، ندانسته خود سوژه عملیات روانی دشمن شده اند، این افراد به اسلام ضربه خواهند زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها