کد خبر: 664295
تاریخ انتشار :

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

دشمن بی حجابی را برای بی هویت کردن جوانان ما تبلیغ می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن بی حجابی را برای بی هویت کردن جوانان ما تبلیغ می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام  عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس حجاب را از ضروریت‌های دین دانست و افزود: حجاب در حکومت اسلامی الزام آور است، اما اجباری نیست، زیرا افرادی که قوانین حکومت را پذیرفته اند ملزم به رعایت آن هستند.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: در شرایط پس از فتنه، وظیفه همه ما آگاهی بخشی است.

وی گفت: تعداد اغتشاشگران در روزهای گذشته کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بود که در مقایسه با جمعیت ۹۰ میلیون نفری کشور عددی نیست.

وی افزود: مردم واقعی کشور همان‌هایی هستند که با جمعیت میلیونی در راهپیمایی‌ها و تشییع جنازه شهید قاسم سلیمانی حضور پیدا کردند.

امام جمعه بندرعباس گفت:دشمنان، گروه‌های ضد انقلاب، برخی از نخبگان بی بصیرت، هنرپیشه‌های فریب خورده و برخی از جوانان و نوجوانان احساسی موجب بروز اغتشاش در کشور شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده مقصر حضور جمعی از جوانان و نوجوانان کشور در اغتشاش‌ها را اجرای برخی از سیاسیت‌های اشتباه و عملکرد نامطلوب دانشگاه، آموزش و پرورش و خانواده‌ها دانست.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: البته بخشی از مردم ما ازجمله طبقه متوسط رو به بالای جامعه، منتقد جدی برخی از سیاست‌ها در کشور هستند، اما وقتی ببینند که عده‌ای با اغتشاش در حال نابودی ارزش‌های جامعه هستند، راه خود را از راه آن‌ها جدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با ایجاد اغتشاش در کشور موجب ناامنی شود و به کسب و کار مردم آسیب وارد کند گفت: دشمنان در تلاش برای ایجاد اغتشاش هستند، چون می‌دانند دیپلماسی قوی ما اجازه دخالت به آن‌ها در امور داخلی ایران را نمی‌دهد.

وی افزود: دراین شرایط ما باید مشکلات مردم را حل و دستاوردهای نظام را به مردم معرفی کنیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: ما در کشور مشکلاتی داریم، اما در دولت سیزدهم کارهای بسیار خوبی برای رهایی از مشکلات برنامه ریزی شده است.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش در خطاب به استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان هرمزگان خواست هرچه سریعتر مشکل کمبود دستگاه ام آر آی را حل کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها