کد خبر: 664364
تاریخ انتشار :

خطو نشان نماینده مردم کرمان برای غربی‌ها

ایرنا/ نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ در داخل هم باید درموضوعات مختلف گفتمان سازی و مشکلات را حل کنیم.

خطو نشان نماینده مردم کرمان برای غربی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در آیین آغاز عملیات شهرک زنجیره‌ای فتوولتائیک، انرژی‌های تجدید پذیر ایران در شهر ماهان کرمان افزود:

اگر اولویتمان را بر مسائل اقتصادی و اشتغال مردم بگذاریم مردم حتما با تمام وجود عقب نظام و انقلابشان خواهند بود.

وی با اشاره به بخشی از مصادیق در کف جامعه(اغتشاشات) و نقش غربی ها و دشمنان اظهارداشت: اروپایی ها با گستاخی در عرصه میدانی آمدند و حاضر شدند که البته جواب محکم، نظام جمهوری اسلامی به آنها خواهد داد.

پورابراهیمی افزود: ما در مقابل  این گستاخی اروپایی ها کوتاه نخواهیم آمد؛ اقدامات مداخله جویانه آنها و آمریکایی ها حتما  بی پاسخ نخواهد ماندو  هم دولت و هم مجلس محکم  از مواضع انقلاب دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد اظهارداشت: البته  موضوعات و بحث های مهمی غیر از تحریک دشمنان نیز وجود دارد؛ درخصوص موضوعات داخلی باید بنشینم و گفتمان سازی و بحث های دیگر هم داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: اشکالاتی اگر در کشور هست باید برطرف شود زیرا همه مشکلات نیز بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ اگر دشمنان این حرکت ها را می کنند و بخش عمده ای از جریانی که آنها روی آن موج سواری می کنند، به علت ضعفی است که ما در بخش اقتصادی داریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها