کد خبر: 664441
تاریخ انتشار :

پنجره بسته آبی‌پوشان دوقفله شد ؟

تسنیم: باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نکردن پاداش مربی ایتالیایی فصل گذشته خود بار دیگر در آستانه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات قرار گرفته است.

پنجره بسته آبی‌پوشان دوقفله شد ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پس از روی کار آمدن علی فتح‌‌الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال، صحبت‌های زیادی در رابطه با بدهی‌های این باشگاه مطرح شد. ابتدا گفته شد پنجره نقل‌وانتقالات استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی بسته است اما باشگاه استقلال توضیح داد پنجره نقل‌وانتقالات به دلیل بدهی به هروویه میلیچ، مدافع کروات پیشین آبی‌پوشان بسته شده که البته مطالبات این بازیکن پرداخت شده است.

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال پس از دیدار آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک در این زمینه گفته بود: «این پنجره به خاطر مطالبات میلیچ بسته شده بود که بخش مالی باشگاه اقدام به پرداختش کرد و سوئیفت زده شد. منتظریم تاییدیه فیفا اعلام شود تا پنجره باز شود. پنجره نقل و انتقالات هنوز بابت پرونده استراماچونی بسته نشده و بابت میلیچ هم با توجه به اسنادی که ارائه شده، باز می‌شود.»

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد باشگاه استقلال مطالبات میلیچ به اضافه خسارت تأخیر در پرداخت که مبلغ 230 هزار دلار شده بود را پرداخت کرده اما هنوز وکیل میلیچ تأیید پرداخت را به فیفا اعلام نکرده است، بنابراین، پنجره نقل‌ وانتقالات استقلال همچنان بسته است.

در شرایطی که مدیران استقلال امیدوارند با حل مشکل انتقال پول به میلیچ، فیفا پنجره این باشگاه را باز کند اما رأی فیفا در خصوص پرونده شکایت گابریله پین، مربی ایتالیایی پیشین آبی‌پوشان دوباره این باشگاه را در خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات قرار داده است. پین با وجود تسویه حساب قراردادش با استقلال، مبلغ 50 هزار دلار بابت پاداش قهرمانی طلبکار بود که با گرفتن رأی فیفا این باشگاه را محکوم کرد. فیفا در نامه‌ای به استقلال اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ 7 آبان پول پین پرداخت نشود اقدامات لازم از جمله بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات صورت می‌گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها