کد خبر: 664449
تاریخ انتشار :

فرمانده قرارگاه قدس سپاه:

دشمن، سناریوی اختلاف‌افکنی میان اقوام و مذاهب را دنبال می‌کند

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در سیستان و بلوچستان سناریوی اختلاف‌افکنی میان اقوام و مذاهب را دنبال می‌کند.

دشمن، سناریوی اختلاف‌افکنی میان اقوام و مذاهب را دنبال می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار محمد کرمی در جمع اساتید دانشگاه با اشاره به وقوع حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: امروز دشمنان با تکیه بر جنگ شناختی با تمام قوا به میدان مقابله با جمهوری اسلامی آمده‌اند و تلاش دارند از طریق اشتغال و هدایت ذهن مردم به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در سیستان و بلوچستان سناریوی اختلاف‌افکنی میان اقوام و مذاهب را دنبال می‌کند و در این راستا ما باید هوشیار باشیم و با تکیه بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب ضمن جلوگیری از تندروی‌ها در مسیر تحکیم وحدت گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تاکنون تلا‌ش‌های زیادی برای ایجاد اختلاف میان برادران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان داشته‌اند، افزود: امروز ایران اسلامی با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب بسیر بیش از محاسبات دشمنان قوی شده و روز به روز در این مسیر پیشروی می‌کند و همین امر موجب شده دشمن همه تلاش و توان خود را برای مقابله در عرصه نبرد وارد کند.

سردار کرمی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده موجود در استان، خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان از یک طرف از بهترین ظرفیت‌های اقتصادی بهره‌مند است و از طرف دیگر سرمایه انسانی جوان و تحصیل کرده دارد و در صورتی که از این ظرفیت‌ها به درستی بهره‌گیری شود شاهد شکوفایی اقتصادی منطقه خواهیم بود.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها