کد خبر: 664593
تاریخ انتشار :

شهادت تلخ یک سرباز وظیفه هنگ مرزی در بانه + عکس

فرمانده مرزبانی کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی "ننور" بانه و شهادت یک مرزبان در این درگیری خبر داد. سرباز وظیفه " سید مرتضی حسینی" اهل استان زنجان است.

شهادت تلخ یک سرباز وظیفه هنگ مرزی در بانه + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرمانده مرزبانی کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی "ننور" بانه و شهادت یک مرزبان در این درگیری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرزبانی کردستان، سرهنگ محمدعارف سپهری روز سه شنبه اظهار داشت: نیمه شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین حراست و پایش نقطه صفر مرزی و پشتیبانی از یگان های رزمی مستقر در مرز، با افراد مسلح ناشناس مواجه شدند.

وی اضافه کرد: با هوشیاری و اقتدار مرزبانان غیور و اتخاذ موضع مناسب ضمن دفع حمله متجاوزان، از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شد و افراد مسلح با برتری آتش مرزبانان از محل متواری شدند.

1352255_814

فرمانده مرزبانی کردستان افزود: در این درگیری سرباز وظیفه "سید مرتضی حسینی" با رشادت کامل در برابر افراد مسلح ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد اما اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا موثر واقع نشد و این مرزبان دلاور به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ سپهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به خانواده و همرزمانش، به اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان این واقعه اشاره کرد و عنوان داشت: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می کنند و قطعا راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش های نظام و انقلاب ادامه دارد.

سرباز وظیفه " سید مرتضی حسینی" اهل استان زنجان است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها