کد خبر: 664615
تاریخ انتشار :

استاندار کردستان: شهر سقز آرام است

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان اخبار مربوط به قطعی و کندی اینترنت در سقز را نیز رد کرد و گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. نه اینترنتی محدود شده، نه راهی مسدود شده، نه جایی تجمعی برگزار شده، نه جایی آتش گرفته، ما تایید می‌کنیم که وضعیت در شهر آرام است.»

استاندار کردستان: شهر سقز آرام است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استاندار کردستان اخبار مربوط به قطع و کندی اینترنت در شهر سقز و همچنین حضور چهره‌ها در این شهر را رد و تاکید کرد که اتفاقات رخ داده مقابل هتل کرد، به دلیل انتشار اخبار خلاف واقع در شبکه‌های اجتماعی است.

اسماعیل زارعی کوشا در واکنش به انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حضور چهره‌هایی چون علی دایی، حامد لک و وریا غفوری در شهر سقز به منظور شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت مهسا امینی اظهار کرد: «سقز در حال حاضر از نظر امنیتی وضعیت پایداری دارد. مسأله‌ای نداریم. آقای دایی الان در تهران، در خانه‌اش است. هیچ کدام از سلبریتی‌ها، ورزشکاران، و هنرمندان الان در استان کردستان نیستند.»

او درباره خبر برخورد با مردم مقابل هتل کرد شهر سقز بیان کرد: «اوضاع ایجاد شده در مقابل هتل کرد به دلیل اخبار خلاف واقعی‌ست که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. با این اخبار، عده‌ای تصور کردند که برخی چهره‌ها در این هتل هستند، در حالی که اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد.»

عالی‌ترین مقام استان کردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر خبر ایجاد محدودیت برای رفت و آمد به شهر سقز به منظور شرکت در مراسم مهسا امینی گفت: «مسأله بستن راه‌ها واقعیت ندارد. خانواده هم اعلام کردند که ما مراسم چهلم نداریم. وقتی خانواده اعلام می‌کند که مراسمی نداریم، پس چه کسی می‌خواهد مراسم برگزار کند؟ البته کسی جلوی مردم را نگرفته است. منعی هم برای برگزاری مراسم نداریم.»

او افزود: «با کسی که بخواهد امنیت را به هم بزند، برخورد خواهیم کرد. در غیر این صورت، مشکلی نخواهیم داشت.»

استاندار کردستان همچنین اخبار مربوط به قطعی و کندی اینترنت در سقز را نیز رد کرد و گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. نه اینترنتی محدود شده، نه راهی مسدود شده، نه جایی تجمعی برگزار شده، نه جایی آتش گرفته، ما تایید می‌کنیم که وضعیت در شهر آرام است.»

منبع: شرق

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها