کد خبر: 664698
تاریخ انتشار :

دادستان کل کشور:

دادستان شیراز عوامل پشت پرده را شناسایی کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان فارس دستور داد ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را بررسی و ضمن شناسایی عوامل پشت پرده، جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.

دادستان شیراز عوامل پشت پرده را شناسایی کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان فارس دستور داد ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را بررسی و ضمن شناسایی عوامل پشت پرده، جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.

به گزارش دادستانی کل کشور، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری آمده است: حادثه دلخراش‌ تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به دست جنایتکار عامل استکبار جهانی که منجر به شهادت تعدادی از زائران عزیز و مجروح شدن تعدادی دیگر شد موجب تأسف و تاثر است.

وی افزود: اینجانب این حادثه مولمه را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز و ولایتمدار استان فارس خصوصا بازماندگان گرانقدر شهدای مظلوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای مجروحان و مصدومان آروزی شفای عاجل دارم.

منتظری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد: با همراهی نیروهای پر تلاش امنیتی و انتظامی ابعاد مختلف این حادثه را با دقت و سرعت رصد و پیگیری و عوامل پشت پرده و همکاران این حادثه را شناسایی و بسزای اعمال جنایتکارانه خویش رسانده و مرتکب این جنایت را که دستگیر و تحت مراقبت قرار گرفته، پس از فراهم شدن زمینه تحقیقات و تشکیل پرونده اقدام لازم معمول و بسزای عمل تروریستی اش برسانید.

به گزارش ایرنا، بر اثر اقدام تروریستی عصر چهارشنبه در حرم امام زاده شاه چراغ(ع) شیراز ۱۵ نفر از هموطنان کشته و شماری زخمی شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها