کد خبر: 664895
تاریخ انتشار :

سخنگوی دولت: حضورم در فضاهای دانشگاهی ادامه می‌یابد

سخنگوی دولت تاکید کرد که برنامه های حضور و گفت و گوی دولت با گروه‌های مختلف مردم در همه فضاهای عمومی و دانشگاهی برای گفت و گو با مردم و دانشجویان را ادامه خواهد داد.

سخنگوی دولت: حضورم در فضاهای دانشگاهی ادامه می‌یابد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی بهادری جهرمی حضور مستمر بین دانشجویان برای ترویج هرچه بیشتر گفت و گو را مورد تاکید قرار داد و گفت: ان‌شاءالله و همانند یک سال گذشته، حضور در فضاهای دانشگاهی، عمومی و نخبگانی را برای گفت و گو با اقشار مختلف مردم با جدیت ادامه خواهد داد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: برنامه دولت تداوم خدمت رسانی مطلوب به مردم است. همانگونه که از ابتدا در دستور کار دولت سیزدهم قرار داشت.

سخنگوی دولت ضمن بیان اینکه دولت همواره خدمت رسانی مطلوب و شتاب بخشیدن به این خدمت رسانی در بخش‌های مختلف را مد نظر داشته و دارد، گفت: قطعا ناراحتی دشمن به ویژه در یکسال اخیر این بود اهتمام مسئولان برای حل مشکلات مردم بیشتر شده است.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه ناراحتی و عصبانیت دشمن از آنست که مشکلات مردم در مسیر رفع شدن قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: خوشحالی دولت و همه مسئولان زمانی‌ست که مشکلات مردم به شکل کامل رفع شده باشد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری‌جهرمی؛ سخنگوی دولت که روز گذشته برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شیراز سفر کرده بود، عصر شنبه هفتم آبان با حضور در دانشگاه شیراز، با نمایندگان انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس دیدار و گفت و گویی چند ساعته داشت

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها