کد خبر: 664934
تاریخ انتشار :

رئیسی پیام تسلیت صادر کرد

رئیس جمهور در دو پیام جداگانه رحلت آیت‌الله حسین مفید و آیت‌الله سید احمد واحدی را تسلیت گفت.

رئیسی پیام تسلیت صادر کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیسی در پیامی با ابراز تاثر فراوان از رحلت آیت‌الله حسین مفید، مشاور فقید رئیس قوه قضائیه نوشت: این فقیه برجسته و رئیس اسبق دیوان عالی کشور از قضات عالی‌رتبه و خوش‌نام، و در علم و عمل نمونه بود، و با تخلق به اخلاق اسلامی و عمل به انصاف و عدالت، منشأ خدمات خیر و ارزنده‌ای شد.

رئیس جمهور این ضایعه را به بیت مکرم، جامعه قضات و روحانیون معزز تسلیت گفت و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

همچنین رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سیداحمد واحدی اظهار کرد: این روحانی فرهیخته و دین‌پژوه که نزد بزرگانی چون آیت‌الله بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی به کسب علم پرداخت، برای ترویج معارف اسلامی و مکتب ائمه اطهار(ع) راهی سوریه شد و مدتی تولیت حرم‌های مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) را عهده‌دار شد و در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ‌ خدمات اجتماعی ماندگاری شد.

رئیس جمهور در پایان این ضایعه را به بیت مکرم، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با اهل بیت(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها