کد خبر: 665091
تاریخ انتشار :

واریزی جدید 1 میلیون و 500 هزار تومانی برای این بازنشستگان | بازنشستگان حسابشان را چک کنند

یک ‌میلیون و پانصد هزار تومان به بازنشستگان نفت پرداخت می‌شود.

واریزی جدید 1 میلیون و 500 هزار تومانی برای این بازنشستگان | بازنشستگان حسابشان را چک کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در رابطه با واریزی جدید دولت اینبار قرعه شانس به نام بازنشستگان رسیده است.طبق اخبار منتشر شده واریزی جدید برای بازنشستگانی است که منتظر پرداخت پایان خدمتشان هستند. قرار است پاداش پایان خدمت بازنشستگانبه عنوان واریزی جدید برایشان پرداخت شود.مقدار واریزی جدید هنوز مشخص نشده است.در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

بازنشستگان نفت از تصویب پرداخت یک میلیون و پانصد هزار تومان خبر دادند.

بازنشستگان صندوق نفت می‌گویند: هیئت‌ رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در نشست هفتگی خود پرداخت مبلغ یک‌میلیون و پانصد هزار تومان به بازنشستگان صنعت نفت به  مناسبت اعیاد ربیع را تصویب کرد.

به گفته‌ی آن‌ها، این پرداخت تا قبل از پایان آبان ماه انجام خواهد شد.

در عین حال، مابه‌التفاوت نفت کارت نیز در حال بررسی مقرراتی و محاسبات مالی است و پس از تامین منابع از سوی کارفرما پرداخت خواهد شد.

در هفته‌های اخیر، برخی مقامات دولتی و مدیران سازمان برنامه و بودجه از قسطی شدن پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش خبر دادند.

نمایندگان این بازنشستگان ضمن انتقاد از این مساله، می‌گویند: با پیگیری‌هایی که از طریق مجلس صورت دادیم، نمایندگان قول دادند موضوع را پیگیری خواهند کرد؛ بر این اساس، قرار شده منابع کافی برای پرداخت یکجای پاداش پایان خدمت تمام بازنشستگان فراهم کند و همه معوقات یکجا واریز شود.

نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.

بازنشستگان می‌گویند: انتظار داریم در مهرماه، پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا امروز نتوانسته‌اند معوقات خود را دریافت کنند، واریز شود.

نمایندگان در نشست علنیمجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری با ردیف ۳ این لایحه و همچنین در ادامه با رفع ابهام ردیف مذکور به پیشنهاد مجتبی یوسفی با ۱۳۱ رأی موافق، ۵۴ رأی مخالف و ۱۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۷ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس ردیف ۳ اصلاح و رفع ابهام شده ماده واحده این لایحه؛

‌- در اجرای ماده (۱۶) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰، حق عائله‌مندی وکمک هزینه اولاد تمامی گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های مذکور در ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی ایران (به استثنای مشمولان قانون کار) از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی و پژوهشی و قضات و بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری بگیران صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرائی، به ترتیب به میزان پنجاه درصد (۵۰%) وصددرصد (۱۰۰%) افزایش می‌یابد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها