کد خبر: 665241
تاریخ انتشار :

امام جمعه زاهدان: دشمن بدنبال نزاع قومی و مذهبی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز دشمن و در راس آن استکبار جهانی بدنبال نزاع قومی، مذهبی وتفرقه در نقاط مختلف کشور است که همه آحاد ملت باید با شهامت ، عقلانیت ومنطق در برابر آنها ایستادگی کنند .

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله محامی با بیان این مطلب در خطبه های نمازجمعه افزود: امروز آنچه که در این شرایط مهم است راهکار وبرون رفت از این جریانات بوده که توجه کامل به منویات و رهنمودهای رهبر مقام معظم انقلاب و بصیرت و آمادگی در برابر هجمه های دشمنان است.

آیت الله محامی افزود: جنایات استکبار جهانی که در راس آنها آمریکای خونخوار است، سابقه دیرینه ای برای ملت ایران داشته و دارد که هیچگاه این دشمنی ها وجنایات از دل وذهن ملت ایران دور نخواهد شد.

وی همچنین در خصوص شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی که شب گذشته توسط ایادی مزدور استکبار در مقابل مسجد مولای متقیان زاهدان ترور شد گفت: شهید شهرکی یک شهید نمونه وجهادی بود که در طول عمر پر افتخارخود از نیازمندان و فقرا دستگیری می کرد و حرکتهای جهادی و کمک رسانی در صف اول بود.

خطیب نمازجمعه زاهدان همچنین از همه نیروهای انتظامی امنیتی خواست: بطور جدی نسبت به دستگیری عوامل شهادت این روحانی شهید تلاش کرده و عوامل این جنایت را به اشد مجازات برسانند.

نماینده ولی فقیه همچنین به نقش انسجام ملی و اسلامی  مردم استان اشاره کرد و افزود: همه مردم باید با ثبات قدم یاریگر انقلاب و اسلام باشیم و با بصیرت افزایی خود مسیر خود را از دیگر جریانهای مخرب و مشکوک جدا کرده تا ناخواسته در مسیر خواسته دشمنان قرار نگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی همچنین توجه به فرهنگ  عمومی و ارتقاء آن در جهت معرفی و شناساندن مسیر انقلاب و نظام به جوانان را موثر و ارزنده توصیف کرد و گفت: تبلیغات دشمنان بویژه رسانه های مثلث آمریکا ، عربی و عبری در بین جوانان تلاش کرده و می کند تا از رژیم طاغوت چهره ای پاک وموجه ارائه کند که همه متولیان فرهنگی واجتماعی باید هوشیار باشند.

خطیب نمازجمعه زاهدان همچنین ازهمه قشرها و گروهها که در راهپیمایی پرشکوه 13 آبان شرکت کردند تشکر کرد.

در پایان نمازجمعه نمازگزاران ومردم مومن وشهید پرور زاهدان با پیکر شهید حجت الاسلام سجاد شهرکی وداع کردند وبا آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمودند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها