کد خبر: 665427
تاریخ انتشار :

حبیب الله بور بور :

مردم نسبت به عملکرد دولت حرف دارند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند، با این وجود نسبت به عملکرد دولت حرف دارند.

مردم نسبت به عملکرد دولت حرف دارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: دولت سیدابراهیم رئیسی گرچه با مشکلات زیادی مواجه است اما داعیه آن را دارد که ظرف 16 ماه گذشته توانسته کارهای بزرگی همچون افزایش صادرات نفت، بازگرداندن پول نفت به کشور، پرداخت بدهی های دولت قبل، کاهش تورم، گسترش همکاری های بین المللی و منطقه ای را با موفقیت دنبال کند.

حبیب الله بور بور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رمز موفقیت دولت سیزدهم گفت: ویژگی بارز دولت آقای رئیسی آن است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را گوش می دهد ولی با این وجود باید از افراد توانمندتر و خردجمعی استفاده کند تا بهتر و بیشتر به رهنمودهای رهبر انقلاب جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: همه می دانند نسبت به گذشته که ما همه امورمان را به موضوع برجام وصل کرده بودیم، دولت سیزدهم چنین رویکردی را کنار گذاشت و چنین تصور کرد که اساسا ایران نفت ندارد و بر همین مبنا باید کشور اداره شود. طبق گزارش شش ماهه، دولت اعلام کرد ظرف این مدت ایران حدود 48.5 میلیارد دلار صادرات و 52 میلیارد دلار واردات داشت بنابراین اگر نفت نباشد، کسری حدود 3.5 میلیارد دلار است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: توصیه و پیشنهاد من این است که اگر گشایش ها برای ما به وجود آمده است دولت باید طوری برنامه ریزی کند مقداری در زندگی مردم آثار این گشایش ها احساس شود تا مردم ببینند ماحصل تلاش های صورت گرفته یک رفاه نسبی برای آنها ایجاد شده است.

وی با اشاره به گرانی کالاها و خدمات افزود: وقتی قیمت ها صعودی می شود مثلا روغن 12 هزار تومانی به 60 هزار تومان افزایش یافت یعنی 500 درصد رشد قیمت اتفاق افتاده است. دولت تدبیری بیاندیشد که بین درآمد و هزینه مردم تناسبی شکل بگیرد، طبعا رضایت مردم جلب می شود.

بور بور گفت: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند، این را با حضور خود در راهپیمایی ها به ویژه راهپیمایی 13 آبان نشان دادند و از نظام همواره حمایت کرده اند، با این وجود نسبت به عملکرد دولت حرف دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها