کد خبر: 665546
تاریخ انتشار :

امیر حیدری: دست به ماشه پاسخ دشمن متجاوز را می‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان بدانند که اگر خطایی نسبت به ایران اسلامی انجام دهند، قاطعانه پاسخ می‌دهیم و طومار عمرآن‌ها را در کسری از زمان در هم می‌پیچیم.

امیر حیدری: دست به ماشه پاسخ دشمن متجاوز را می‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز نیروی زمینی آمادگی کامل برای دفع هرگونه تهدید و خطری را دارد.

وی افزود: در مرزهای شرقی اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند که قاطعانه جواب گرفتند.

حیدری ادامه داد: استقرار ما در مرزهای کشوربه این معنا نیست که کسی جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان‌های لشکر 77 خراسان قرارگاه شمال شرق ارتش در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل ‌از کشور حفاظت و حراست می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: همواره پیام مابه دشمنان این انقلاب این بوده و هست که اگر دست از پا خطا کنند به فضل خداوند طومار عمرشان رادرکسری از زمان درهم می‌پیچیم و این یک پیام کلی برای همه دشمنان ایران اسلامی است و نیروهای مسلح ما دست به ماشه آماده دفاع از کشور هستند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها