کد خبر: 665596
تاریخ انتشار :

کنایه تند و تیز وزیر اقتصاد به رئیس مجلس !

وزیر اقتصاد گفت: حرف‌های آقای قالیباف اظهارنظر خیلی تعجب‌برانگیزی برای بنده بود. امیدوار هستم که دوستان کمک کنند به برخی از کارهای عقب مانده‌ای که آنها باید جلو برود و به جای اینکه عباراتی که القای اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می‌کند را بر زبان بیاورند، کمک کنند به این که ماهانه این امور را جلو ببریم.

کنایه تند و تیز وزیر اقتصاد به رئیس مجلس !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به او درباره تبصره هجده و استفاده از لفظ خستگی و رودربایستی برای وی گفت: البته بنده دغدغه رئیس مجلس را در خصوص تسهیلات اشتغالزایی درک می‌کنم اما بیش از یک سال است که آقایانی که اهل خستگی و رودربایسی بودند، رفته‌اند. از موضع‌گیری که آقای رئیس مجلس داشتند تعجب کردم به جهت اینکه دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی رسماً اعلام کرد در حالی که تا سال ۹۹ عملکرد تسهیلات تبصره ۱۸ قریب به ۱۰ درصد بوده ما در یک سال گذشته ۱۰۲ درصد عملکردمان در تسهیلات تبصره ۱۸ بوده است یعنی از ۱۸ هزار میلیارد تومان مجموع بودجه‌ای که اختصاص پیدا کرده برای تسهیلات اشتغال‌زایی به دلیل اهرم کردن با منابع بانکی ۴۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و در مرحله نهایی قرار دارد که این در تاریخ عملکرد تسهیلات اشتغال‌زایی بی‌سابقه است.

وی افزود: برای همین هم حرف‌های آقای قالیباف اظهارنظر خیلی تعجب‌برانگیزی برای بنده بود. امیدوار هستم که دوستان کمک کنند به برخی از کارهای عقب مانده‌ای که آنها باید جلو برود و به جای اینکه عباراتی که القای اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می‌کند را بر زبان بیاورند کمک کنند به این که ماهانه این امور را جلو ببریم.

خاندوزی یادآور شد: یک لایحه دو فوریتی در ۱۴۰۰ ارسال کردیم برای اصلاح قوانین مربوط به اموال تملیکی کشور که با دو فوریت در دولت به تصویب رسید، مطلع هستید دوفوریت یعنی تقاضای بررسی ظرف ۷۲ ساعت، خب تا امروز که بیش از ۳۰۰ روز گذشته است، هنوز همان لایحه دو فوریتی اعلام وصول نشده است امیدواریم که حرکت‌ها بیشتر به سمت همگرایی برای حل مشکلات کشور باشد تا القاء اختلاف بین قوا.

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها