کد خبر: 665633
تاریخ انتشار :

جزئیات جدید سفر رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی

تسنیم/ با استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، برنامه‌های سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی آغاز شد.

جزئیات جدید سفر رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سیزدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، هم اکنون (19 آبان) در صدر هیئت عالی قضایی وارد استان خراسان جنوبی شد.

دیدار با دانشجویان، دیدار با اقشار مختلف مردمی ، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی، دیدار با صنعتگران ، کارافرینان و شرکت های دانش بنیان ، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی است.

همچنین در جریان این سفر، 19 نفر‌ از مسئولان شورای عای قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

‌‌رئیس قوه قضائیه:‌ پیگیر‌ مشکلات مردم ‌‌خراسان جنوبی خواهم بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در سیزدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در استان خراسان جنوبی شد و از سوی نماینده ولی‌فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به بیرجند، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان خراسان جنوبی پرداخت و گفت: در این سفر ضمن سرکشی به بخش‌ها و مراکز قضایی استان خراسان جنوبی، هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف این استان اعزام می‌شوند و تلاش می‌شود با همکاری مسئولان استان، مجموعه مسائل اعم از قضایی و غیرقضایی از جمله رفع موانع کسب‌وکار بررسی و در راستای رفع آنها اقدام شود.

رئیس عدلیه تصریح کرد: همچنین نشست‌هایی با نمایندگان اقشار مختلف استان خراسان جنوبی و مسئولان اداری این استان برگزار خواهیم کرد و جمعی از مدیران عالی دستگاه قضا به صورت چهره به چهره با مردم شریف استان خراسان جنوبی دیدار خواهند داشت تا ضمن استماع مسائل آنها، دستورات و اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: خدا را شاکر هستیم که توفیق حاصل شد در استان خراسان جنوبی که دارای مردمی متدین، مؤمن و اهل علم و‌ فرهنگ است حضور‌ پیدا کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها