کد خبر: 665639
تاریخ انتشار :

رئیسی: سیاست دشمن در بی‌ثبات‌سازی ایران شکست خورد

رئیس جمهور با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران طی سالیان اخیر گفت: آنها بعد از این که در این سیاست با شکست مواجه شدند به دنبال بی‌ثبات‌سازی ایران افتادند که این سیاست آنها هم شکست خورد.

رئیسی: سیاست دشمن در بی‌ثبات‌سازی ایران شکست خورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم پاکدشت با بیان اینکه از حضور در جمع شما مردم عزیز بسیار خوشحال هستم، اظهار داشت: این دیدار باید زودتر از اینها انجام می‌شد.

رئیسی افزود: مردم پاکدشت مردمی دشمن شناس و دشمن ستیز و زمان شناس است کار نامه درخشان تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید برای انقلاب اسلامی در دوره دفاع مقدس برای دفاع از حریم و حرم و حضور خانواده شهدا در این منطقه نشانه صدق این گفتار است که مردم در این منطقه با بصیرت هستند.

رئیس جمهور بیان کرد: این روحیه و منش مردم، مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش مسئولان می‌گذارد که باید مدیران شهرستان، استان و در سطح کشور به مردم، جمهور باید خدمت کنند اما مردمانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب از همه چیز گذشته‌اند نسبت به آنها وظیفه ای بیشتر وجود دارد.

وی تاکید کرد: به مسئولان توصیه و تاکید می‌کنم که هر چه توان دارید برای خدمت به مردم فروگذار نکنید، بدانید هر گره‌ای که از زندگی یک خانواده و یک فرد گشوده شود علاوه بر اینکه در دنیا موجب تقدیر و تشکر آنها از شما است، جایگاه اخروی است که این مهم می باشد. امروز نوکری برای این مردم شهید پرور داده دل داده به خدا، بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب ما شده است.

قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد

رئیس جمهور بیان کرد: دشمن می‌خواهد حواس مسئولین از خدمت به مردم پرت شود و گرفتار مسائل دیگر شوند. جوان دختر و پسر ما جایگاه علمی و خدمتگزار نداشته باشد، امید تبدیل به یاس بشود. دشمن نمی‌خواهد دانشمندان ما قله‌های علمی را فتح کند. دشمن نمی‌خواهد در این منطقه تولید حرف اول را بزند.

آیت الله رئیسی افزود: دشمنان می‌خواستند قطار پیشرفت را کند کنند و شروع به ایجاد اغتشاش کردند و فکر کردند خدمتگزاری به مردم کند خواهد شد، زهی خیال باطل، ما حرکت این قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد.

وی ادامه داد: ما در دولت تمام قوا و ظرفیت خودمان را در جهت رفع مشکلات کشور و به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام، رفع بیکاری و مسکن و همه مسائلی که مردم در گوشه و کنار کشور دارند به رغم خباثت‌های دشمنان برطرف خواهیم کرد و پیشرفت حاصل خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها