کد خبر: 665802
تاریخ انتشار :

پرونده‌سازی خبرنگاران لندن‌نشین علیه یکدیگر؛

رعنا گیت!

هفته گذشته یک فایل صوتی از «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار شبکه خبری «بی‌بی‌سی فارسی» منتشر شده که در گفت‌وگو با مادر خود از اهداف شبکه «ایران اینترنشنال» در اعتراضات اخیر ایران سخن می‌گفت.

رعنا گیت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رحیم‌پور در این گفت‌وگو مدعی شد: «خبر نگران‌کننده‌ای که من شنیدم این است که روسای اینترنشنال دستور داده‌اند که فقط با رهبران احزاب در ایران مصاحبه کنند.»

انتشار این صحبت‌های خصوصی خبرنگار «بی‌بی‌سی فارسی» باعث شد تا وی نسبت به آن واکنش نشان دهد و در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «در ساعات گذشته بخشی از مکالمه خصوصی من و مادرم منتشر شده. تنها احتمالی که به ذهن من می‌رسه اینه که صدای ویدئوچت، از طریق شنود خونه موبایل پدر و مادرم در تهران یا خونه و موبایل من در لندن ضبط شده.»

در این میان فایل صوتی دیگری هم از او منتشر شد که در آن اظهار کرد: «واقعا خشونتی که از یکسری از این جوونها دیدم در این یکی دو روز گذشته ترسناکه. من اصلا حتی یه شبش پنیک شدم. می‌ره به سمت جنگ داخلی اگه همینطوری ادامه پیدا کنه.»

در این میان بسیاری از فعالان در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر با حمله به رحیم‌پور، انتشار اظهارات او را در شرایط فعلی ایران در راستای اهداف جمهوری اسلامی دانستند و فشار برای اخراج او از بی‌بی‌سی را آغاز کردند.

شاید به همین دلیل باشد که اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفت‌وگوی اخیر خود شبکه «ایران اینترنشنال» را یک شبکه تروریستی خواند که همکاری با آن و حمایت از آن تبعاتی به همراه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها