کد خبر: 666000
تاریخ انتشار :

اظهارات وزیر دفاع درباره مبادلات ایران و ونزوئلا

فارس/ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمام تلاش و اهتمام خود را همچون گذشته و با قوت بیشتر به کار خواهیم بست تا مبادلات و تعاملات تجاری ایران و ونزوئلا روند رو به رشد خود را با سرعت بیشتری طی نماید.

اظهارات وزیر دفاع درباره مبادلات ایران و ونزوئلا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه‌شنبه 24 آبان در نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا که با حضور معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا، وزیر علم و فناوری ونزوئلا، و وزیر کشاورزی ونزوئلا برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالیم که نهمین اجلاس کمیسیون مشترک عالی همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا با تلاش و زحمات شبانه‌روزی همکاران ایرانی و ونزوئلایی ظرف سه روز گذشته با موفقیت برگزار گردید.

وی افزود: اعتقاد راسخ داریم، که برگزاری موفقیت‌آمیز این کمیسیون، آغاز و نقطه عطفی بر روابط و مناسبات کلان و راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا تحت راهبری عالیجنابان سید ابراهیم رئیسی و نیکلاس مادوروف روسای محترم جمهور دو کشور خواهد بود.

وزیر دفاع تصریح کرد: مایلم مجددا اعلام نمایم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا به عنوان دو کشور مستقل و دارای مواضع نزدیک و مشترک در خصوص بسیاری از موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، توانستند در طول برگزاری این نوبت از کمیسیون، علاوه بر پیشبرد متوازن دوجانبه، و توافقات و تفاهمات جدید و قابل اتکایی در حوزه‌های اقتصادی، علمی، فن‌آورانه، صنعتی، کشاورزی، انرژی، فرهنگی، و سایر ابعاد همکاری دست یابند.

وی گفت: معتقدیم نتایج و توافقات این کمیسیون و اجرای آن، که حاصل جلسات تخصصی متعدد میان طرفین بوده است، فصل جدیدی را در همکاری‌های کلان اقتصادی دو کشور فراهم نموده و فرصت جدید برای گسترش این همکاری‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی به وجود خواهد آورد.

آشتیانی اظهار داشت: بنده و جناب آقای رامون بلافکز، به عنوان مسئولین کمیسیون مشترک عالی همکاری‌های دو کشور، تمام تلاش و اهتمام خود را همچون گذشته و با قوت بیشتر به کار خواهیم بست تا مبادلات و تعاملات تجاری طرفین روند رو به رشد خود را با سرعت بیشتری طی نماید.

وی افزود: یقینا ماموریت اصلی و حتمی ما، کمک به تجار، بازرگانان، صنعتگران، و سرمایه‌گذاران دو کشور جهت افزایش و ارتقاء سطح مبادلات اقتصادی،‌ تجاری و بازرگانی فی مابین خواهد بود.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وزیر دفاع در پایان خاطرنشان کرد: در خاتمه از مقامات محترم عالی‌رتبه و مسئولین بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی کشور دوست و برادر جمهوری بولیواری ونزوئلا و همین طور از همکاران خودم در بخش‌های مختلف به منظور تلاش‌های شبانه‌روزی جهت برگزاری موفقیت‌آمیز این کمیسیون و تهیه و تدوین اسناد متعدد قدردانی می‌نمایم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها