کد خبر: 666104
تاریخ انتشار :

واکنش جالب نماینده مجلس به مسئولیت جدید «عبدالملکی»

انتخاب/ یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.

واکنش جالب نماینده مجلس به مسئولیت جدید «عبدالملکی»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید جواد حسینی کیا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا باوجود عملکرد و عدم تجربه حجت عبدالملکی، بازهم به او مسئولیت مهم دبیری شورای عالی مناطق آزاد داده شد، گفت: «فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. الان اصلاح‌طلبان را ببینید از این سمت به آن سمت می‌روند؛ چرا به آن‌ها کسی اعتراضی نمی‌کند؟»

وی در واکنش به اینکه عبدالملکی پیش از این در توییت‌هایی مخالفت خود را با مناطق آزاد نشان داده بود، بیان کرد: «بالاخره ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.»

حسینی کیا در ادامه درخصوص احتمال استیضاح رستم قاسمی، عنوان کرد: «برخی از نمایندگان به دنبال هستند تا سوال بپرسند و اگر قانع نشدند، استیضاح را کلید بزنند.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها