کد خبر: 666121
تاریخ انتشار :

جزئیات جدید از حمله تروریستی در ایذه + فیلم

در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند که گفته می شود در این حمله پنج نفر شهید و پنج نفر زخمی شدند.

جزئیات جدید از حمله تروریستی در ایذه + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک منبع آگاه امنیتی اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: چند تن از مردم و پلیس در این حادثه تروریستی زخمی یا شهید شدند.

این حادثه در پی ورود یک تیم تروریستی به ایذه و سوء استفاده از تجمع اعتراضی مردم، در بازار مرکزی این شهر رخ داد.

عوامل تروریستی با به رگبار بستن مردم و حافظان نظم و امنیت، بار دیگر چهره خبیث خود را نشان دادند.

 

طبق گفته شاهدان عینی در همین حین گروهی مسلح که سوار بر موتور سیکلت بودند با سوء استفاده از التهاب ایجاد شده با اسلحه‌های کلاش به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند.

بر اساس آمار اولیه در این حادثه تروریستی ۵ نفر به شهادت رسیده و ۶ نفر نیز مجروح شدند.

برخی منابع از حضور دو کودک در میان شهدا خبر می‌دهند.

نیروهای هلال احمر و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

در حال حاضر بیمارستان شهدای ایذه شاهد تجمع خانواده‌ها و بستگان این افراد و نیروهای نظامی است.

به دنبال این حادثه درگیری‌ها به سمت مرکز شهر نیز کشیده شد و تجمعات در میدان دانشجو، دانشگاه آزاد و سپس چهارراه اشکفت سلمان نیز شکل گرفت. در پی این ناآرامی‌ها حوزه علمیه این شهر نیز به آتش کشیده شد.

تصاویری وحشتناک از تیراندازی در ایذه را در این ویدئو می‌بینید و صدای ممتد گلوله‌های شلیک شده را می‌شنوید.

اطلاعیه سپاه خوزستان درباره حمله تروریستی ایذه

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه یادآور شده است: «بدین وسیله به اطلاع امت شهیدپرور خوزستان می‌رساند گروهی مسلح که سوار بر دو موتور سیکلت بودند با سو استفاده از التهاب ایجاد شده در شهرستان ایذه با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند در این بین پنج تن شهید و 10 نفر زخمی شدند».

در این اطلاعیه آمده است: «سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد».

در این اطلاعیه عنوان شده است: «امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس خوزستان و شهرستان ایذه با حضور گسترده و پر شور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد».

تسلیت رئیس‌جمهور به خانواده‌ شهدای ایذه؛‌ مأموریت به استاندار خوزستان برای پیگیری واقعه 

رئیس‌جمهور در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی در ایذه، در گفتگو با استاندار خوزستان ضمن مطلع شدن از جزئیات حادثه رخ داده دستور داد، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به فوریت عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی و برای مجازات تحویل دستگاه قضایی دهند.

رئیسی همچنین ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این واقعه، دستور داد تا همه امکانات لازم برای رسیدگی به مجروحان این حادثه فراهم شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها