کد خبر: 666373
تاریخ انتشار :

جدیدترین جنگ زرگری غرب علیه ایران

تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: وقتی همه تیرهای غربی ها علیه جمهوری اسلامی به سنگ خورد برای فرافکنی مشکلات داخلی خودشان طرح جدید ایران هراسی را کلید زدند.

جدیدترین جنگ زرگری غرب علیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: بعد از تصویب قطعنامه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، آمریکا و تئوریکای اروپا وارد فاز جدیدی از تحرکات ضدایرانی شدند و به نظر می رسد سناریوی جدیدی در دست اقدام دارند چراکه درباره ضرورت پایبندی ایران به معاهده ان‌پی‌تی هشدار دادند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره سناریوی جدید غرب علیه برنامه هسته ای ایران گفت: امروز با جهان چند قطبی مواجه هستیم. ایران در منطقه حضور پررنگی دارد و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه اعلام کردند «اگر آمریکا و غرب بخواهند نسبت به امنیت ایران اقدامی کنند، باید منتظر واکنش متقابل جبهه مقاومت باشند».

وی با اشاره به تبعات منفی جنگ اوکراین برای اروپا افزود: هم اکنون غربی ها به شدت از وضعیت فعلی ناراحت هستند. شاهدیم در آلمان مردم دوباره برای تأمین انرژی در خانه های شان از زغال سنگ استفاده می کنند، تورم زیاد است و همین مسئله نارضایتی های اجتماعی را در پی داشته است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اظهارات ضدایرانی مقامات غربی برای جمهوری اسلامی هیچ ارزشی ندارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی براساس فتوای رهبر معظم انقلاب دنبال بمب اتم نیست، براساس برجام غرب موظف بود در حوزه تحقیقاتی به ایران کمک کند اما این کار را نکرد، البته ایران نیز هرگز برای پیشرفت برنامه های صلح آمیز هسته ای خود منتظر هیچ کشوری نمی ماند.

وی با اشاره به کارشکنی های بزرگ غربی ها مقابل پیشرفت ایران، افزود: ملت ایران هرگز حاضر نیست فریب قول ها و وعده های غرب را بخورد. الان ما سانتریفیوژ نسل هشت را داریم به نقطه پایانی می رسانیم و به سرعت پیش می رویم تا فعال سازی 190 هزار سو سانتریفیوژی را -که رهبر انقلاب به عنوان راهبرد هسته ای کشور اعلام کردند- عملیاتی کنیم.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به تأکید مقامات غربی برای پایبندی ایران به ان پی تی گفت: امروز می بینیم وقتی همه تیرهای غربی ها علیه جمهوری اسلامی به سنگ خورد برای فرافکنی مشکلات داخلی خودشان طرح جدید ایران هراسی را کلید زدند و دلخوش کرده اند که با جنگ زرگری هم جلوی پیشرفت ما را بگیرند و هم مردم ایران را ناراحت کنند اما ملت ایران در عمل نشان دادند که هیچ گاه دنبال رو اراذل و اوباش و طراحی های آمریکایی ها و رسانه های غربی و معاند نیستند بلکه با اتحاد و همدلی می کوشند تا مشکلات را با اتکا به توانمندی داخلی حل کنند

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها