کد خبر: 666427
تاریخ انتشار :

خطر از بیخ گوش چشم و ایران گذشت!

در لحظات ابتدایی بازی ایران و انگلیس یک خطر بزرگ از بیخ گوش تیم ملی کشورمان عبور کرد.

خطر از بیخ گوش چشم و ایران گذشت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در اولین بازی امروز رقابت‌های جام‌جهانی دو تیم ایران و انگلیس به مصاف یکدیگر رفته اند. تقابل جذاب و مهم شاگردان کارلوس کی‌روش با یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی که احتمالاً سخت‌ترین بازی ایران در گروه نیز به شمار می‌رود.

انگلیس با یک ترکیب کاملا هجومی پا به دیدار برابر ایران گذاشته و در خط حمله خود از مثلث بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ و هری کین استفاده کرده است و قطعاً مدافعان تیم ملی ایران کار دشواری برابر آنها در طول بازی پیش رو خواهند داشت.

قابل پیش‌بینی بود که شاگردان گرت ساوتگیت کار را بسیار هجومی آغاز کنند و همین اتفاق هم رخ داد و در لحظات ابتدایی می‌توانست یک شوک به شاگردان کارلوس کی‌روش وارد شود.

ماجرا از این قرار بود که در دقایق ابتدایی بازی یک کرنر به سود تیم ملی انگلیس اعلام شد. کیران تریپیر پشت توپ ایستاد و یک ارسال خطرناک روی دروازه انجام داد. در کش و قوس محوطه جریمه ایران هری مگوایر روی زمین افتاد.

تصاویر آهسته نشان می داد که یک صحنه بسیار مشکوک در محوطه جریمه ایران رخ داده و به نظر می‌رسید که روزبه چشمی روی مگوایر مرتکب خطا شده است اما داور برزیلی مسابقه خطای تشخیص نداد و صحنه حتی در اتاق VAR نیز مورد بررسی قرار نگرفت تا یک خطر بزرگ از بیخ گوش ایران عبور کرده باشد.

5kw50gey

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها