کد خبر: 666558
تاریخ انتشار :

پس لرزه‌های ماجرای «رستم»؛ از گزینه‌ جانشینی تا دلیل استعفا

پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.

پس لرزه‌های ماجرای «رستم»؛ از گزینه‌ جانشینی تا دلیل استعفا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با آرزوی شفای عاجل برای «رستم قاسمی» وزیر پیشین راه و شهرسازی، درباره احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه گفت: بحث معرفی آقای بذرپاش هم در دولت مطرح است اما این موضوع زمانی قطعی می‌شود که رئیس‌جمهور نامه معرفی وزیر پیشنهادی را به مجلس ارسال کند تا تکلیف این وزارتخانه معلوم شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: آقای افندی‌زاده هم که به‌عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است، اشراف کافی به کار دارد.

در همین رابطه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: در جلسه امروز دولت با توجه به استعفای وزیر راه به واسطه تشدید بیماری، آقای افندی زاده به عنوان سرپرست حاضر شدند. رییس جمهور و اعضای دولت از آقای قاسمی تشکر کرده و آرزوی شفای عاجل برای وی داشتند.مجلس در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهاد می شود.

گفتنی است؛ رئیس‌جمهور یکم آذر ماه، ضمن موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری‌اش، «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل این وزارتخانه را به‌عنوان سرپرست وزارت راه منصوب کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها