کد خبر: 666717
تاریخ انتشار :

منتجب‌نیا دوباره دبیرکل حزب جمهوریت شد

ایسنا/ در نشست دومین شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، رسول منتجب نیا بار دیگر به عنوان دبیرکل این حزب اصلاح طلب انتخاب شد.

منتجب‌نیا دوباره دبیرکل حزب جمهوریت شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در این نشست دومین شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، اعضای منتخب شورا پس از معرفی کوتاه خود به یکدیگر، به اتفاق آراء رسول منتجب نیا را مجدداَ به دبیرکلی حزب انتخاب کردند. همچنین اعضا با رأی قاطع خود، مسئولین قبلی واحدهای حزب را در سمت خود ابقا کردند.

در ادامه جلسه، حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون وقایع روز کشور پرداختند و بر پیگیری مطالبات معترضین در کشور و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان نظام از طریق تشکیل کارگروهی تأکید کردند. 

پرویز سارانی (عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت و رئیس این حزب در استان سیستان و بلوچستان) طی سخنان خود، انگ تجزیه طلبی به مناطق مرز نشین مانند سیستان و بلوچستان و کردستان را تهمتی بزرگ و ظلمی آشکار خواند و تصریح کرد که مردم این مناطق یکپارچه دل در گرو ایران دارند.

رسول منتجب نیا نیز با تقدیر و تشکر از اعضای حزب که با وجود شرایط خاص کشور، به برگزاری باشکوه مجمع کمک کردند، برقراری نظام حزبی و احزاب قدرتمند را راه علمی و عملی ایمن برای اصلاحات بزرگ در کشور و رسیدن مردم به خواسته های مشروع و بر حق خود دانست و اظهار داشت که فعالیت حزبی را نباید منحصر به فصول خاصی کرد و یک حزب قدرتمند باید بتواند با رفت و آمد دولت ها، اهداف و اصالت مردمی خود را حفظ کند؛ چرا که در حزب دیگر «من» مطرح نیست و «من» ها تبدیل به «ما» می شوند و یک وحدتی در عین تکثر شکل می گیرد تا خطا و خطرات را به حداقل برساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها