کد خبر: 666819
تاریخ انتشار :

زنده با تیم ملی: جام جهانی برای ایران شیرین شد

با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.

زنده با تیم ملی: جام جهانی برای ایران شیرین شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

مهدی رجب‌زاده سرمربی فجر سپاسی در مصاحبه با ایران ورزشی: الان موج مثبتی وارد تیم شده و بچه‌ها بازی خودشان را انجام دادند که متوجه شدند می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. این اولین بار است که چنین فرصت طلایی به وجود آمده و تیم می‌تواند صعود کند. حق‌مان صعود است و با توجه به پتانسیل و نفراتی که تیم ایران دارد دور از دسترس نیست. حسنی که بازی با ولز داشت این است که آب رفته را تا حد زیادی برگرداند. بچه‌ها به خودباوری که داشتند، برگشتند. کادرفنی باید مثل بازی با ولز تیم را با روحیه مضاعف و انگیزه بالا، آماده صعود به مرحله بعد کند. باید حواس‌مان باشد شاید سال‌های سال این فرصت پیش نیاید. اگر این بار صعود کنیم این اعتماد به نفس تا همیشه در تیم وجود خواهد داشت که می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

الهیار صیادمنش: تیم ما روحیه خیلی بالایی دارد. من فکر می‌کنم با جو خیلی خوب و همدلی و اتحادی که در تیم ملی به وجود آمده بچه‌ها می‌توانند این تیم را شکست بدهند. من که به صعود تیم ملی کشورم خیلی خوشبینم و منتظرم این لحظه تاریخی برای اولین بار در تاریخ اتفاق بیفتد. معتقدم تیم ملی ما باز هم کارهای بزرگی را در تاریخ انجام خواهد داد و این مسأله بار دیگر در بازی‌مان مقابل امریکا تکرار خواهد شد.(ایران ورزشی)

حمید درخشان در خصوص بازی ایران و آمریکا گفت: باید بدانیم که شرایط هر مسابقه متفاوت است و قطعاً در بازی با آمریکا کار سخت‌تری در پیش خواهیم داشت. آنها هم دنبال صعود هستند و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند و باید برابر این تیم هوشمندانه و با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و با صعود به مرحله حذفی تاریخ‌ساز شویم. قبل از شروع جام جهانی هم مردم ما از تیم ملی انتظار صعود به مرحله حذفی را داشتند و امیدوارم سه‌شنبه شب شاهد این اتفاق باشیم.

علی فتح‌الله‌زاده در تماس با سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی، ضمن تبریک پیروزی دو بر صفر مقابل ولز، برای این سه بازیکن و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه با آمریکا، آرزوی موفقیت کرد.

اسماعیل حلالی در مورد شانس بالای ایران برای صعود از گروه خود و دیدار با آمریکا گفت: فکر می‌کنم اگر بترسیم موفق نمی‌شویم. اگر شجاعانه بازی کنیم آمریکا را هم می‌بریم. من از روز اول به تیم ملی خیلی امیدوار بودم و اگر هم صعود نکند باز هم به آینده این تیم امید دارم.

محمد احمدزاده، مربی سابق تیم ملی می‌گوید: طبیعتاً آمریکا با ولز متفاوت است و ما کار سخت‌تری در پیش خواهیم داشت با این حال فکر می‌کنم بازیکنان از یک بحران مهم فاصله گرفتند و قطعاً در بازی با آمریکا چند برابر بازی گذشته انگیزه دارند. در حال حاضر شانس صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بسیار زیاد است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها