کد خبر: 666820
تاریخ انتشار :

کلینزمن حرف‌هایش درباره ایران را پس گرفت

یورگن کلینزمن، سرمربی سابق آمریکا، می‌گوید منظور بدی از اظهاراتی که درباره ایران مطرح کرده نداشته است.

کلینزمن حرف‌هایش درباره ایران را پس گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اظهارات روز گذشته کلینزمن درباره سبک بازی ایران تحت هدایت کارلوس کی‎‌روش خصوصا در بازی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با واکنش تند این مربی پرتغالی روبرو شد.

کی‌روش شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به شدت از اظهارات مطرح شده توسط کلینزمن انتقاد کرد، از او خواست که به اردوی تیم ملی بیاید، با بازیکنان ایرانی دیدار کند و با فرهنگ ایرانی آشنا شود.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین صحبت‌های این ستاره سابق تیم ملی آلمان را بی‌احترامی به فوتبال خواند و از او خواست که از سمتش در کمیته فنی جام جهانی 2022 قطر استعفا دهد.

حالا بی‌بی‌سی که اظهارات کلینزمن در این شبکه مطرح شده بود، بار دیگر با او صحبت کرده تا نظرش درباره واکنش کی‌روش را جویا شود.

کلینزمن به این شبکه گفت:« به نظرم برداشت بدی از صحبت‌های من شد. من واقعا سعی خواهم کرد با کی‌روش تماس بگیرم و اوضاع را آرام کنم. قصدم هرگز انتقاد از کارلوس یا نیمکت ایران نبود. بعضی حتی فکر کردند من از داور انتقاد کردم چون او کاری درباره نحوه رفتار آنها روی نیمکت انجام نداد.»

او با توضیح درباره صحبت‌هایش اضافه کرد:« تمام حرف من این بود که آنها احساسی با شرایط برخورد می‌کنند که در واقع از بعضی جهات قابل تحسین است. تمام نیمکت آنها در تمام طول بازی با تیم داخل زمین همراه بود. آنها بالا و پایین می‎‌پریدند و کارلوس مربی بسیار احساساتی است. او به طور مداوم کنار زمین حضور دارد و سعی می‌کند به بازیکنانش انرژی بدهد و آنها را راهنمایی کند.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها