کد خبر: 666905
تاریخ انتشار :

پیش‌بینی دلار | قیمت دلار به سقف می‌رسد؟

برخی بازیگران ارزی معتقدند رسیدن نرخ دلار به کانال جدید در بازار نقدی می‌تواند زمینه‌ساز حرکت دلار به سوی سقف تاریخ شود و شکست سقف تاریخی می‌تواند جسارت معامله‌گران برای خرید‌های بیشتر را افزایش دهد.

پیش‌بینی دلار | قیمت دلار به سقف می‌رسد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار روز دوشنبه ۷ آذر ماه مسیر رشد را دنبال کرد. برخی از تحلیلگران ارزی معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی امروز در بازار‌های همسایه و نرخ حواله درهم صعودی شود این امر ممکن است موجب تقویت هیجانات ارزی در بین معامله گران تهران شود.

دلار به سقف می‌رسد؟

برخی بازیگران ارزی معتقدند رسیدن نرخ دلار به کانال جدید در بازار نقدی می‌تواند زمینه‌ساز حرکت دلار به سوی سقف تاریخ شود و شکست سقف تاریخی می‌تواند جسارت معامله‌گران برای خرید‌های بیشتر را افزایش دهد. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که بازارساز تلاش می‌کند از کانال‌های رسمی عرضه ارز، قدرت خود را با بالا بردن فروش‌ها نشان دهد.

احتمال افزایش تقاضای ارز مسافرتی

به طور سنتی بازار در ماه نهم سال و هفته اول دی‌ماه، در مواجهه با افزایش تقاضای شرکت‌های تجاری قرار می‌گیرد و در کنار این، گفته می‌شود که در آستانه ژانویه، تقاضای مسافرتی به کشور‌های خارجی نیز بالا می‌رود.

چنین عواملی به نظر می‌رسد انتظار معامله‌گران برای افزایش تقاضای واقعی ارز را بالا برده است.

برخی از فعالان بازار می‌گفتند به نظر می‌رسد سیاست‌های جدید بازار‌ساز نظیر انتشار اوراق ارزی هنوز با واکنش مناسب فعالان بازار مواجه نشده و در میان معامله‌گران محبوبیت پیدا نکرده است.

منبع: اقتصادنیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها