کد خبر: 667054
تاریخ انتشار :

سردار سلامی: با جوانان فریب‌خورده، بر ‌دشمن شمشیر می‌کشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.

سردار سلامی: با جوانان فریب‌خورده، بر ‌دشمن شمشیر می‌کشیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با اشاره به امروز با بشارت به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمدیم، اظهار داشت: یک‌ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ تشییع کردند و اینقدر این حضور پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از این حضور یاد کردند.

به نوشته تسنیم، وی با یادآوری اینکه آبرسانی، کاری ابوالفضلی است، تصریح کرد: سقایت و آبرسانی کاری خدایی است و آنقدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این‌کار، چنین جانفشانی می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در یک اقدامی کاملا هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در سراسر دنیا می‌بینیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار، تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی امروز در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه برای ما اهمیتی ندارد.

وی گفت: تمام‌شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنودند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه پروژه‌های امروز، هم فرهنگی، هم عمرانی، هم مذهبی و هم ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در تمام جلوه‌های زندگی ما جلوه‌گر باشد.

وی از مسئولین استان فارس خواست تا فارس و شیراز که شهری شناخته شده در جهان به فرهنگ، هنر، تمدن، معرفت، فلسفه و علم است، را به پرچمداری تبدیل کنند.  

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: با جوانان فریب‌خورده و دست در دست هم بر روی دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز "شمشیر" خواهیم کشید.

‌وی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها