کد خبر: 667245
تاریخ انتشار :

شاید فغانی این بازی را سوت بزند

علیرضا فغانی هم چنان در دوحه بسر می برد و این بدین معنی است که ممکن است یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را سوت بزند.

شاید فغانی این بازی را سوت بزند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

داوران بازی های امروز اعلام شده اند و فردا هم تیم های آسیایی یک پای میدان هستند. در چنین شرایطی پیش بینی می شود علیرضا فغانی به عنوان داور یکی از بازی های روز سه شنبه اعلام شود.

او در بازی قبلی دیدار پرتغال – اروگوئه را سوت زد. در مسابقه ای که روی صحنه برخورد توپ به دست مدافع اروگوئه ابتدا درست تشخیص داد و از دو تیم خواست به بازی ادامه دهند اما در ادامه اشتباه داور ویدئویی او به اشتباه وا داشت و به سود تیم پرتغال پنالتی اعلام کرد. پیش بینی می شود فیفا در صورت تصمیم به حفظ علیرضا فغانی در جدول داوران بازی های باقی مانده جام جهانی قضاوت بازی اسپانیا – مراکش را به این داور محول کند.

به زعم یکی از اعضای کمیته داوران حتی اگر علیرضا فغانی هیچ یک از بازی های مرحله یک هشتم نهایی را سوت نزند، در صورتی که در دوحه بماند، ممکن است در روزهای آتی قضاوت دیدارهای مهمی را برعهده بگیرد.

علیرضا فغانی در جام جهانی قبلی 4 مسابقه سوت زد که مهمترین آن بازی دو تیم انگلیس – بلژیک در بازی رده بندی بود. او در جام جهانی 2022 تا به اینجای کار دو مسابقه را سوت زده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها