کد خبر: 667338
تاریخ انتشار :

نیکزاد: دشمن در دو ماه گذشته نفوذی‌های خود را لو داد

ایسنا/ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه ۱۶ آذرماه؛ روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی ما ذاتا یک جنبش ضد استعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار است.

نیکزاد: دشمن در دو ماه گذشته نفوذی‌های خود را لو داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی نیکزاد که اداره جلسه علنی امروز سه شنبه ( ۱۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در آستانه روز دانشجو قرار داریم و این روز را به همه دانشگاهیان و جوانان دانشجو تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: جنبش دانشجویی ما ذاتا یک جنبش ضد استعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار بوده، هست و خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذرماه به یاد ۳ دانشجوی شهید مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی به عنوان روز دانشجو نام گرفته است، تصریح کرد: این شهیدان به خاطر اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران و همچنین ازسرگیری روابط ایران با بریتانیا مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: دانشجویان ما در سال ۳۲ با بصیرت و روشن بینی به درستی در آن ایام که پس از کودتای ۲۸ مرداد قرار داشت، آمریکای جهانخوار را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و در برابر دخالت های بیگانگان در کشور ایستادند. دانشجویان عزیز ما و جامعه دانشگاهی و فرهیخته ما امروز هم بیدار است و با بصیرتی که دارد دست های پشت پرده و طراحی کلان استکبار را به خوبی می فهمد.

نیکزاد تاکید کرد: جنبش دانشجویی ما به درستی فهمیده است آنچه در دو ماه گذشته اتفاق افتاده است صرفا اعتراض به یک واقعه تاسف آور نبوده، بلکه یک طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است که با آتش تهیه اختاپوس رسانه ای که از دلارهای آمریکایی و سعودی و انگلیسی تغذیه می کند پشتیبانی می شود و با عاملیت دسته های اندک گروهک های ضد انقلاب و تجزیه طلب که به صورت آموزش دیده آماده انجام عملیات های تروریستی هستند، سازماندهی و اجرا شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمن در دو ماه گذشته با تمام توان وارد میدان شد، نفوذی ها و مهره های چندساله خود را لو داد و مفتضحانه متحمل شکستی همه جانبه شد. بصیرت و عدم همراهی مردم با این تروریست های شناسنامه دار و بی اعتنایی مردم به تبلیغات امپراطوری دروغ و جنایت رسانه ای وظیفه ما مسئولان را چند برابر کرده است. اگر تا دیروز هر چند ساعت کار می کردیم اکنون باید بیشتر از قبل کار کنیم. اگر حمایت و هماهنگی بین مسئولان برای تدبیر مشکلات در وضعیت خوبی قرار داشت آن را به وضعیت عالی تر برسانیم، نقص ها، کاستی ها، مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معضلات فرهنگی و اجتماعی را با تدبیر بهتر و رویه جهادی و دوندگی بیشتر درمان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خود را خاک پای ملت بدانیم و دستبوس دستان پرتوان زحمتکش مردم کشور باشیم، گت: مجلس شورای اسلامی خود را متعهد به ولایتمداری و عمل به منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی می داند و تا روز آخر فعالیت خود تلاش خواهد کرد تا خادمی خالص و نوکری وظیفه شناس برای مردم عزیز ایران باشد.

نیکزاد در پایان تاکید کرد: مجلس از تمام ابزارهای قانونگذاری و نظارتی خود برای این مهم استفاده کرده و خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها