کد خبر: 667396
تاریخ انتشار :

روزنامه اعتماد: گشت ارشاد تعطیل نشده؛ دست فرمان همان است

روزنامه اعتماد نوشت: بررسی اظهار نظر‌های مقامات مسئول حاکمیتی نشان می‌دهد نه تنها نشانه‌ای از تعطیلی گشت‌ارشاد مشاهده نمی‌شود، بلکه تصمیم‌گیران با همان دست فرمان قبلی در همان مسیر قبلی حرکت می‌کنند.

روزنامه اعتماد: گشت ارشاد تعطیل نشده؛ دست فرمان همان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه اعتماد در گزارشی به اظهارت ضدونقیض مسئولان درباره تعطیلی گشت ارشاد اشاره کرده و نوشته: دست فرمان همان است که بود.

به گزارش اعتماد، در میان دامنه وسیعی از اظهارنظر‌های متفاوت و حتی متضاد از سوی مقامات مختلف قضایی، اجرایی و تقنینی هنوز مشخص نیست، راهبرد کشور در مواجهه با «گشت ارشاد» و بحث «حجاب اجباری» چیست. بررسی اظهار نظر‌های مقامات مسوول حاکمیتی، اما نشان می‌دهد نه تنها نشانه‌ای از تعطیلی گشت ارشاد مشاهده نمی‌شود، بلکه تصمیم گیران با همان دست فرمان قبلی در همان مسیر قبلی حرکت می‌کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: در میان این اظهارات ضد و نقیض و مبهم، هنوز مشخص نیست تصمیم سیاست‌گذاران در خصوص بحث گشت ارشاد چیست و مردم اظهارات کدام یک از مقامات مسوول را به عنوان حرف نهایی در این خصوص باید در نظر بگیرند. اینکه گشت ارشاد پایان یافته یا اینکه گشت ارشاد و برخورد بر سر مساله حجاب همچنان ادامه دارد و تنها روش‌ها تغییر کرده است؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها