کد خبر: 667403
تاریخ انتشار :

جوانترین بازیکن تیم ملی در انتظار نظر مثبت ساپینتو

جوان ترین بازیکن تیم ملی در نهایت در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تجربه بازی در جام جهانی 2022 در کارنامه او ثبت شد.

جوانترین بازیکن تیم ملی در انتظار نظر مثبت ساپینتو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالفضل جلالی در حالی همراه تیم ملی راهی دوحه شد که در هفته های منتهی به جام جهانی در ترکیب استقلال قرار نمی گرفت و یا اگر از سوی ریکاردو ساپینتو به بازی فراخوانده می شد، به عنوان بازیکن تعویضی بود. تا جایی که بیم این را داشت به دلیل نیمکت نشینی در استقلال شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست دهد.

کارلوس کی روش که در بازگشت به تیم ملی و در اولین بازی دوستانه در دیدار با اروگوئه به ابوالفضل جلالی میدان داد، در نهایت این بازیکن را همراه خود به دوحه برد و در دیدار با آمریکا به وی میدان داد. این بازیکن با وجود فرصت کمی که برای تغییر نتیجه بازی داشت، پایه گذار حملات خوبی از جناح چپ شد تا جایی که برخی کارشناسان اذعان کردند که او باید زودتر و بیشتر از این ها برای تیم ملی بازی می کرد.

آنچه که مسلم است ریکاردو ساپینتو تفکراتی مختلف با کارلوس کی روش دارد و منافع تیم استقلال را در نظر می گیرد و ابوالفضل جلالی برای اینکه در ترکیب تیم باشگاهی اش قرار بگیرد، باید خواسته های فنی ریکاردو ساپینتو را در زمین پیاده کند. به خاطر اختلاف سلیقه ها در بحث مربیگری به طور حتم خواسته های که ریکاردو ساپینتو از ابوالفضل جلالی دارد، متفاوت با دیدگاه و انتظارات کارلوس کی روش از او بوده است.

ابوالفضل جلالی امروز همراه با روزبه چشمی و سید حسین حسینی در تمرین استقلال حاضر شد و مورد استقبال ریکاردو ساپینتو قرار گرفت و سرمربی تیم به او بابت حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2022 تبریک گفت.

جالب اینکه ریکاردو ساپینتو به صالح حردانی که بارها به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش دعوت شده بود، همانند ابوالفضل جلالی بازی نمی دهد و  از کوین یامگا استفاده می کند و به نظر می رسد، به این خاطر است که کوین در فاز دفاعی مطمئن ظاهر می شود، در حالی که نمی شود منکر شد ممکن است صالح حردانی در حمله بازیکن موثرتری باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها