کد خبر: 667555
تاریخ انتشار :

حمله تند شریعتمداری به مخالفان اعدام محسن شکاری

روزنامه کیهان در حمله به مخالفان اعدام محسن شکاری نوشت: تمرکز برخی رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حکم این فرد جنایتکار دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است. این نوع فضا سازی چیزی نیست جز تقلا برای تنفس مصنوعی به آشوب و تیز کردن قمه اوباش و اغتشاشگران.

حمله تند شریعتمداری به مخالفان اعدام محسن شکاری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه کیهان در سرمقاله خود به مخالفان اعدام محسن شکاری حمله کرد و نوشت:

فضا سازی جریان تروریستی- رسانه‌ای برای تطهیر یک جانی!

به‌دنبال اجرای حکم این فرد جانی که جنایت را به مثابه یک سرگرمی و بازی یارانه‌ای گرفته بود و از وحشت آفرینی و خشونت عریان لذت می‌برد، جریان تروریستی - رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب که تا دیروز به صورت عیان و عریان آدمکشی و جنایت را تبلیغ می‌کردند و نتیجه آموزش آنلاین ساخت کوکتل‌مولوتف و جنگ خیابانی آن‌ها به پادو‌های داخلی‌شان قتل فجیع ده‌ها مدافع امنیت و انسان بی‌گناه در کف خیابان‌ها بود، حالا که نوبت مجازات این جانیان رسیده هیاهو به راه‌انداخته‌اند.

جریانی که در روز‌ها و هفته‌های اخیر هرآنچه در توان داشتند برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به میدان آوردند و از هیچ رذالت و شناعتی فروگذار نکردند و با تحمیق مخاطبان خود وعده سرنگونی نظام در ۱۶ آذر را داده بودند، طبیعی است برای سرپوش گذاشتند بر شکست مفتضحانه خود و خالی نماندن عریضه به فضا سازی علیه اجرای حکم این جانی و تطهیر آن پرداختند.

از سوی دیگر تمرکز برخی رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حکم این فرد جنایتکار دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است. این نوع فضا سازی چیزی نیست جز تقلا برای تنفس مصنوعی به آشوب و تیز کردن قمه اوباش و اغتشاشگران.

جنایت کن، آدم بکش، تخریب کن ما قهرمانت می‌کنیم!

کیهان نوشت: گفتنی است از ابتدا اغتشاشات جریان تروریستی رسانه‌ای ضدانقلاب با همراهی و هماهنگی رسانه‌های طیف موسوم به مدعیان اصلاحات سعی در تطهیر رفتار‌های داعشی‌گونه اغتشاشگران داشته و در تلاشند که در رسانه‌های خود از این جنایتکاران قهرمانانی دروغین بسازند تا به‌زعم خود هم دستگاه قضا را از محاکمه آنان عقب بنشانند و هم با نفرت‌پراکنی علیه حاکمیت اوباش را به ادامه ارتکاب جنایت ترغیب کنند.

اقدامی مسبوق به سابقه که به تطهیر اغتشاشگر‌ها و آشوبگران داخلی خلاصه نشده و در نهایت وقاحت و بی‌شرمی به توجیه و تطهیر اقدام رذیلانه و شنیع، گروهک تکفیری تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که به شهادت ۱۵ زن و کودک و پیر و جوان و مجروحیت ۲۳ نفر انجامید، کشیده است.

در واقع کسانی که برای اجرای حکم این فرد جانی هیاهوی دروغین راه‌انداخته‌اند همان کسانی هستند که پس از جنایت فجیع و بی‌رحمانه مزدوران گروهک تروریستی تکفیری داعش در حرم شاهچراع (ع) به جای محکومیت این اقدام تروریستی، گروهک جنایتکار داعش را تطهیر و بزک کردند.

از سوی دیگر تلاش برای تقبیح مجازات عاملان جنایت، آدمکشی و آشوب و اغتشاش و قهرمان‌سازی از آن‌ها از سوی این جریان تروریستی- رسانه‌ای به‌ویژه طیف مدعی اصلاحات با هشتگ‌سازی و ایجاد کمپین‌های مجازی و همچنین القای این مسئله که نظام درباره این جنایتکاران مرتکب ظلم شده، در واقع لبه دوم قیچی اغتشاشات و اعمال تحریم علیه کشورمان از سوی غرب و به عبارتی تیز کردن چاقوی تحریم‌های ضدایرانی نیز هست، مسئله‌ای که در مواضع مقامات کشور‌های غربی علیه کشورمان به خوبی نمایان است.

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران و جانیان

همچنین فضا سازی رسانه‌های معاند و مدعیان اصلاحات درباره مجازات عاملان جنایت، آدمکشی خیابانی و تخریب و اغتشاش در کشور در حالی است که اگر به مطالبه مردم در راهپیمایی‌ها و تجمعاتی که علیه اغتشاشگران داشتند و همچنین مطالبه خانواده‌های شهدا و مجروحین اغتشاشات اخیر توجه کنیم، مطالبه همه آن‌ها برخورد شدید و قاطع با از بین برندگان امنیت جامعه و اغتشاشگران است.

کیهان در ادامه مدعی شد: بدون شک مطالبه میلیونی مردم کشورمان این است که دستگاه قضا با قاطعیت نسبت به این جنایتکاران برخورد کرده و آن‌ها را به عنوان محارب، معاند و لشکر دشمنان کشور و مردم مورد مواخذه و کیفر قرار دهد.

بر این اساس قوه قضائیه باید بدون هیچ ترسی با اغتشاشگران برخورد کند؛ انتظار می‌رود دستگاه قصا تحت تاثیر فضا سازی دشمنان انقلاب قرار نگیرد و حکم اسلامی را بدون هیچ دغدغه و ترس و واهمه اجرا کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها