کد خبر: 667705
تاریخ انتشار :

کی‌روش در تیم‌ملی؟ سه جام‌جهانی کافی است!

مهر/ کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، گفت: باید اشتباه تکراری نکنیم و فدراسیون هرچه زودتر به یک تصمیم جمعی صحیح برسد.

کی‌روش در تیم‌ملی؟ سه جام‌جهانی کافی است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمید درخشان با اشاره به ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تمام این بازی‌ها و افکاری که پشت سر آن وجود دارد. این درس مربیگری و مدیریتی برای فوتبال است. باید واقعاً از آن استفاده کنیم و در کنار رفتن به جام جهانی دنبال پیدا کردن الگوهای صحیح فوتبالی باشیم.

کارشناس فوتبال ایران با مرور عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی قطر افزود: اگر نتیجه گرایی نگاه کنیم به دور دوم نرسیدیم. از لحاظ بازی فوتبال هم دو باخت انگلیس و آمریکا برایم عبرت آموز شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: دیگر نباید اینقدر وقت را بابت مرور این اتفاقات تلخ هدر دهیم. جام ملت‌های آسیا بیخ گوش ماست و اگر نخواهیم تعیین استراتژی کنیم حتماً شکست خواهیم خورد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی درباره ماندن یا رفتن کی روش تاکید کرد: سه بار جام جهانی کافی است تا عیار خودت را برای تحقق رؤیای یک ملت نشان دهی! حالا دیگر امیدوارم فدراسیون اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

درخشان درباره شروع بازی‌های لیگ برتر با دیدار دربی بین استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: این بازی خیلی برای دو تیم اهمیت دارد. تیمی که این بازی را ببرد بسیار در روحیه اش برای ادامه لیگ برتر اهمیت دارد. جام قهرمانی برای تیمی اینکه از همین ابتدای دوباره لیگ برتر برای کسب امتیاز تلاش کند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: حالا دیگر بازیکنان باید تمرکز کافی داشته باشند و برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی قدر پیراهن باشگاهی خود را بدانند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها