کد خبر: 667707
تاریخ انتشار :

جام‌جهانی/ کاسیاس طرفدار کدام تیم است؟!

تسنیم/ دروازه‌بان پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا فاش کرد که دوست دارد کدام تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شود.

جام‌جهانی/ کاسیاس طرفدار کدام تیم است؟!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از اسپورت اکسپرس؛ در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 کرواسی به مصاف آرژانتین خواهد رفت و مراکش شگفتی‌ساز رو در روی فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی قرار می‌گیرد.

ایکر کاسیاس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد کدام تیم قهرمان جام جهانی 2022 در قطر شود، گفت: من دوست دارم تیمی را به عنوان قهرمان ببینم که قبلا قهرمان نشده است.  تیمی مانند مراکش یا کرواسی. با این حال تیمی مثل آرژانتین با سنت طولانی فوتبال وجود دارد و فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از نسل خوبی بهره‌مند است. امیدوارم آنها بازی‌های خوبی انجام دهند و بهترین تیم قهرمان شود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا با اشاره به حذف این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 توسط مراکش اظهار داشت: حذف در این مرحله ناامیدکننده بود. با این حال ما تیم جوانی داریم که می‌تواند آماده رقابت در جام جهانی آینده شود. آنها برای آن لحظه بالغ‌تر و مصمم‌تر خواهند بود. می‌توانیم با اصلاح اشتباهات آماده جام بعدی شویم.

ایکر کاسیاس سپس درباره درخشان‌ترین بازیکن جام جهانی 2022 یعنی لیونل مسی گفت: همیشه باید در تقابل با مسی تمرکز کنید. یک دروازه‌بان نمی‌تواند حتی یک ثانیه بدون نگاه کردن به بازیکنان و حریف سپری کند. باید وقتی مسی توپ را می‌گیرد خیلی جدی مراقب باشید و از دروازه‌تان محافظت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها