کد خبر: 667903
تاریخ انتشار :

تجمع دانشجویان و فعالان حقوق زنان مقابل دفتر سازمان ملل

ایرنا/ جمعی از دانشجویان و فعالان سازمان‌های مردم نهاد و فعالان حقوق زنان روز چهارشنبه - ۲۳ آذر - در محکومیت رفتار متناقض و استانداردهای دوگانه کمیسیون مقام زن سازمان ملل مقابل دفتر این نهاد بین المللی در تهران تجمع کردند.

تجمع دانشجویان و فعالان حقوق زنان مقابل دفتر سازمان ملل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این تجمع به دعوت تشکل‌های دانشجویی چون اتحادیه دانشجویان مستقل و نیز دفتر تحکیم وحدت برگزار شد و علاوه بر فعالان حقوق زنان، جمعی از خانواده های شهدای امنیت نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی رفتار متناقض کمیسیون مقام زن سازمان ملل در مواجهه با حقوق زنان بخصوص در ایران را تقبیح کردند و آن را مصداقی از استانداردهای دوگانه غرب در خصوص زنان دانستند.

مرضیه هاشمی خبرنگار و مستندساز در جمع دانشجویان شرکت کننده در این تجمع تاکید کرد: وقتی فقط پنج کشور حق وتو دارند، عدالتی از سازمان ملل ندیدیم و نباید دروغ رسانه های غربی را باور کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ملل هیچگاه به دنبال عدالت نبوده است، خطاب به زنان شرکت کننده در این تجمع گفت: باید افتخار کنید زن ایرانی هستید و در ایران زندگی می کنید.

به گزارش ایرنا، سازمان ملل تحت تاثیر سیاست‌های مداخله جویانه و ضدایرانی کاخ سفید، به بهانه حمایت از زنان ایرانی، همسو با مخالفان جمهوری اسلامی ایران، رویه‌ای خطرناک را در این نهاد بین المللی که حتی برای حضور هیاتی از ایران نیز کارشکنی کرده است؛ پایه گذاری کرده و قصد دارد لغو عضویت ایران در «کمیسیون مقام زن» را بررسی کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها