کد خبر: 667959
تاریخ انتشار :

نماینده همدان: اصلاح‌طلبان از اول پای کار اغتشاشگران بودند

احمدحسین فلاحی نماینده همدان می‌گوید: جریان اصلاحات داخل کشور در موضع‌گیری‌هایشان واژه اغتشاش را به کار نمی‌برند و می‌گویند اعتراض و از طرفی، معتقدند نظام باید گفت‌وگو کند و این افراد را «مردم» می‌خوانند و مردمی که در ۱۳ آبان به صحنه آمدند را نمی‌بینند.

نماینده همدان: اصلاح‌طلبان از اول پای کار اغتشاشگران بودند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس یازدهم می‌گوید: برخی در حال امتیازگیری از فضای موجود هستند. صریحاً یکی از لیدر‌ها و سران جبهه اصلاحات اعلام کرد ما بهره خود را از فضای ایجاد شده گرفتیم. خیلی از همین افراد، از ابتدای امر که هنوز ابعاد مرگ خانم مهسا امینی مشخص نشده بود، روی به متهم کردن نیروی انتظامی آوردند و بعداً هم که حقیقت برایشان روشن شد، روی به اصلاح اظهارنظر‌های خود نیاوردند و همچنان بر اعتقاد باطل خود پافشاری کردند.

او می‌گوید: برخی از همین افراد، در فضای رسانه‌ای از اغتشاشگران حمایت می‌کنند. از طرفی، کلمه «اغتشاش» را به کار نمی‌برند و از واژه «اعتراض» استفاده می‌کنند، در حالی که بسیاری از آن افراد، مرتکب جنایت شدند و امروز اگر ما این همه شهید دادیم، توسط همان «اغتشاشگران» بوده است. کسی که آدم می‌کُشد، معترض نیست، بلکه اغتشاشگر و محارب است.

این چهره اصولگرا می‌گوید: افراد جریان اصلاحات داخل کشوردر موضع‌گیری‌هایشان هیچ‌گاه واژه اغتشاش را به کار نمی‌برند و می‌گویند اعتراض و از طرفی، معتقدند نظام باید گفت‌وگو کند و این افراد را «مردم» می‌خوانند و مردمی که در ۱۳ آبان به صحنه آمدند را نمی‌بینند یا مردم کف جامعه که در اجتماعات نظام شرکت می‌کنند را لحاظ نمی‌کنند و این‌ها، تنها عده قلیلی که تعدادشان به ۸۰ هزار نفر هم نرسیده را مردم می‌نامند و می‌خواهند کاری کنند که نظام بیاید و با این‌ها گفت‌وگو کند. 

نماینده همدان می‌گوید: این‌ها اقلیتی هستند که خیلی از آن‌ها وقتی جنایتی را مرتکب می‌شوند از مرز‌ها فرار می‌کنند و ومقتی اتفاقی رخ می‌دهد، مشخص می‌شود که از بیرون مرز آمدند و از همان خارج از مرز‌ها سازماندهی می‌شوند. متاسفانه جریان اصلاحات از اول، پای کار اغتشاشگران بوده و الان هم در صحبت و موضع‌گیری‌هایشان همچنان از اغتشاشگران حمایت می‌کنند و یک بار هم، جنایتی که اغتشاشگران مرتکب شدند و افرادی را به ناحق به شهادت رساندند یا چادر از سر زنان کشاندند یا قرآن آتش زدند را محکوم نکردند.

فلاحی می‌گوید: اگر کسی دلبسته به مردم و نظام اسلامی است، قطعاً باید این اتفاقات را محکوم کند. این دسته افراد، به دنبال امتیاز گرفتن هستند و مرتب صحبت از گفت‌وگو با اغتشاشگران را مطرح می‌کنند و حرف از آشتی ملی می‌زنند. می‌گویند بیایید گفت‌وگو کنید که در انتخابات آتی، مشارکت حداکثری شود. یعنی می‌خواهند همه ضابطه‌های اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی کنار زده شود تا وارد حاکمیت شوند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: متاسفانه در ۴۰ سال گذشته، عمده تصمیم‌گیری‌های کشور دست همین افراد بوده، مخصوصاً در حوزه اقتصادی بنابراین اگر امروز مشکلات اقتصادی بیداد می‌کند، ریشه در تصمیم‌گیری آن افراد داشته است. هشت سال حضور میرحسین موسوی در بالاترین سطح تصمیم‌گیری، هشت سال میدان‌داری هاشمی‌رفسنجانی، هشت سال خاتمی و هشت سال دولت حسن روحانی، بیانگر موضوع است. فقط دولت حسن روحانی، مشکلاتی که برای اقتصاد کشور درست کرد، برای نشان دادن موضوع، کافی است. در تذکر خودم در مجلس گفتم که دولت گذشته، خزانه خالی را تحویل دولت بعد داد و وزرای آقای روحانی در آخرین روزی که کار را تحویل دولت آقای رئیسی داد، در پرداخت حقوق ماهیانه کارکنان دولت مانده بودند.

فلاحی می‌گوید: نظام جمهوری اسلامی، چهارچوبی دارد و عمده مردم هم، پای آن اصول هستند. البته مردم در شرایط بد اقتصادی قرار دارند و دولت و مجلس نسبت به این موضوع، بی‌خیال نیستند. افرادی که فشار اقتصادی را به ارث گذاشتند، الان دنبال گرفتن امتیاز هستند.

نماینده همدان می‌گوید: اگر ابعاد ارتباط داخلی و خارجی فتنه ۸۸ را بررسی کنید، متوجه ارتباطات داخلی‌ها با خارجی‌ها خواهید شد. این موضوع را ارجاع می‌دهم به اسناد منتشره وزارت اطلاعات، اطلاعات فراجا و اطلاعات سپاه تا متوجه شوید ارتباط برخی افراد داخلی را با شبکه‌های معاند خارجی و سلطنت‌طلبان. اکنون هم، خط مشی این افراد داخلی با خارجی، یکی است؛ همان موضع‌گیری که منافقان و سلطنت‌طلبان دارند، در داخل توسط اصلاح طلبان در حال تکرار است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها