کد خبر: 668115
تاریخ انتشار :

برگزاری دربی با یک یا دو روز تأخیر بدون تماشاگر؟

تسنیم: احتمال دارد با توجه به آلودگی هوای تهران، دربی پایتخت با یکی دو روز تأخیر و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

برگزاری دربی با یک یا دو روز تأخیر بدون تماشاگر؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق برنامه قرار است نودونهمین دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 17:30 سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

با توجه به آلودگی هوای تهران، روز گذشته این خبر منتشر شد که دربی لغو شده است. عابد ملکی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، اعلام کرد: «ممکن است با توجه به شرایط پایداری هوا این بازی را لغو کنیم و زمان‌ آن را تغییر دهیم». در کنار اینها باید اظهارنظر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را اضافه کرد که پیش از آن گفته بود دربی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

مسئولان سازمان لیگ تا پایان وقت اداری امروز (یکشنبه) منتظر خواهند بود تا اگر مجوز برگزاری بازی داده شود، دربی را برگزار کنند، در غیر این صورت طبق قانون باید با 24 تا 48 ساعت تأخیر برگزار شود. مسئولان سازمان لیگ طبق قوانین فوتبال در صورت لغو دربی در روز سه‌شنبه با بررسی وضعیت آلایندگی ذرات معلق در هوا، شرایط برگزاری بازی در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه را فراهم خواهند کرد. صحبت‌هایی نیز مبنی بر برگزاری دربی بدون تماشاگر مطرح شده است و باید دید تصمیم‌گیری نهایی چه خواهد بود.

اگر آلودگی هوا پایدار باشد، دربی به زمان دیگری موکول خواهد شد. این زمان پس از پایان هفته پانزدهم خواهد بود یا جایگزین یکی از برنامه‌های جام حذفی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها