کد خبر: 668211
تاریخ انتشار :

جزئیات جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی

میزان/ صبح امروز «دوشنبه ۲۸ آذر» پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان،وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.

جزئیات جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قاضی مهرانفر در این جلسه بیان کرد: دادگاه به عنوان یک مرجع بی طرف در حال طی مراحل دادرسی است

وی خطاب به وکلا و خانواده جانباختگان عنوان کرد: تمام دلایل و مدارک ارائه شده را استماع و بررسی می‌کنیم و قطعاً به تمام موارد توجه می‌شود.

قاضی با بیان اینکه دادگاه اصل بی‌طرفی را رعایت خواهد کرد، گفت: در راستای کشف حقیقت با هیچکس تعارف نداریم و هرکجا لازم باشد از فرد و یا مسئولی سوال شود این کار را خواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مطلعین، کارشناسان و متخصصین امر در صورت ضرورت به دادگاه دعوت خواهند شد.

قاضی مهرانفر با اشاره به اظهارات متهم ردیف اول در جلسه چهارم دادگاه گفت: اظهارات متهم در جلسه گذشته در حد توضیحات اولیه بوده و سوالات بسیاری باقی مانده است که باید از سایر متهمان پرسیده شود و آنها نیز باید پاسخگو باشند.

بنابر این گزارش، در پنجمین جلسه دادگاه، یکی از وکلای جانباختگان با دعوت قاضی در جایگاه قرار گرفت و نظرات و نکات خود در مورد پرونده را بیان کرد

همچنین ۸ نفر از اولیای دم جانباختگان با حضور در جایگاه اظهارات خود را مطرح کردند.

گفتنی است، پنجمین جلسه دادگاه حدود ۴ ساعت به طول انجامید و قاضی مهرانفر با اعلام اینکه زمان جلسه بعدی دادگاه به خانواده جان‌باختگان و وکلای آنها ابلاغ می‌شود، ختم جلسه را اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها