کد خبر: 668372
تاریخ انتشار :

اعتراض تند و تیز شریعتمداری به از سرگیری مذاکرات هسته‌ای

حسین شریعتمداری در مطلبی که امروز در کیهان چاپ کرده نسبت به احتمال ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای اعتراض کرده و خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نوشته: آقایان به کجا چنین شتابان؟!

اعتراض تند و تیز شریعتمداری به از سرگیری مذاکرات هسته‌ای
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه کیهان نوشت: این سؤال از دست‌اندرکاران محترم مذاکرات هسته‌ای کشورمان در میان است که آیا در مواضع رسماً اعلام شده از سوی آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان کمترین تردیدی هست؟‌ آقایان لطفاً بفرمائید «‌به کجا چنین شتابان‌»؟!

حسین شریعتمداری نوشت: این روزها، بار دیگر سخن از مذاکرات هسته‌ای به میان آمده است و مسئولان محترم کشورمان برای از‌سر‌گیری مذاکرات متوقف شده وین با گروه کشورهای ۱+۵ (بخوانید گروه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان‌) اعلام آمادگی کرده‌اند. اکنون این سؤال از دست‌اندرکاران محترم مذاکرات هسته‌ای کشورمان در میان است که آیا در مواضع رسماً اعلام شده از سوی آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان کمترین تردیدی هست؟‌ اگر تردیدی نیست -که نیست- از مذاکراتی که درپی انجام آن هستید، چه انتظاری دارید؟! و کدام دستاورد را دنبال می‌فرمایید؟! در اعلام رسمی و علنی آمریکا و ۳ کشور اروپایی درباره مذاکرات چه دیده‌اید که برای از سرگیری مذاکرات اعلام آمادگی کرده‌اید؟! آیا نتیجه مذاکرات را بیرون از آنچه حریف به صراحت بر آن تاکید ورزیده است ارزیابی می‌کنید؟! آقایان لطفاً بفرمائید «‌به کجا چنین شتابان‌»؟!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها