کد خبر: 668428
تاریخ انتشار :

معاون اول قوه قضائیه:

هیچ متهم بلاتکلیفی در خصوص پرونده اغتشاشات نداریم

معاون اول قوه قضاییه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

هیچ متهم بلاتکلیفی در خصوص پرونده اغتشاشات نداریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در واکنش به اقدامات انجام شده پس از دستور رئیس قوه قضاییه به این معاونت و دادستانی کل کشور مبنی بر اینکه پرونده‌های عناصر اصلی اغتشاشات اخیر به صورت روزانه پیگیری شود و مساعدت‌های لازم را به مقامات ذی ربط قضایی که مسئول تکمیل پرونده این عناصر هستند، داشته باشند، گفت: مواردی که رئیس قوه قضاییه مطرح کرده است، حسب مورد به طور جد از سوی معاونت اول و دادستانی کل کشور در حال پیگیری است.

وی افزود: براساس گزارشات دریافتی، در خصوص اغتشاشات اخیر، متهم بلاتکلیف نداریم، البته باید تعریف بلاتکلیف بودن را نیز تشریح کرد و آن اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌‎کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: فردی که در زندان است باید برای وی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شود یا به دادگاه بدوی برود، محاکمه شود و سایر اقدامات قضایی؛ لذا از این نوع افراد داریم که تا به امروز نوبتشان نرسیده است، اما اینکه فردی بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.

منبع: میزان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها