کد خبر: 668429
تاریخ انتشار :

کوچکی‌نژاد:

اظهارات اصلاح‌طلبان علیه دولت منصفانه و جوانمردانه نیست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظرهای اصلاح‌طلبان علیه دولت از انصاف به دور است و جوانمردانه نیست که عده‌ای اصلاح‌طلب فرصت را غنیمت شمرده و به دولت در رسانه‌ها حمله کنند و کار را دولت را زیر سوال ببرند.

اظهارات اصلاح‌طلبان علیه دولت منصفانه و جوانمردانه نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر محسن هاشمی رفسنجانی و عبدالناصر همتی در مصاحبه با روزنامه‌های سازندگی و هم‌میهن درباره وضعیت اقتصادی کنونی کشور گفت: مسببان این وضع موجود بهتر است به جای انتقاد از شرایط اقتصادی کشور پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی افزود: تلاطم اقتصادی پیش آمده بیشتر ناشی از اغتشاشات و مسائل سیاسی است و ربط دادن آن به سوءمدیریت و زیر سوال بردن دولت منصفانه نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد آشوب در کشور، گفت:  اظهار نظرهای اصلاح‌طلبان علیه دولت از انصاف به دور است و جوانمردانه نیست که عده‌ای از اصلاح‌طلبان فرصت را غنیمت شمرده و به دولت در رسانه‌ها حمله کنند و کار را دولت را زیر سوال ببرند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دوره مدیریتی عبدالناصر همتی در بانک مرکزی شاهد فشارهای زیادی از نظر اقتصادی به مردم بودیم و دلار در زمان ریاست ایشان افزایش قیمت قابل توجهی داشت. در ابتدای کار دولت روحانی، قیمت دلار حدود ۳ هزار تومان بود اما در پایان کار دولت وی قیمت دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان رسیده بود، یعنی قیمت دلار حدود 650 برابر افزایش یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها