کد خبر: 668454
تاریخ انتشار :

باقری: منافع غربی‌ها اقتضا کند، وجود بشر را هم از بین می‌برند

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،در دیدار با وزیر خارجه بنگلادش گفت : منافع غربیها اقتضا کند نه‌تنها "حقوق بشر"، بلکه "وجود بشر" نیز اهمیتی ندارد.

باقری: منافع غربی‌ها اقتضا کند، وجود بشر را هم از بین می‌برند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر به داکا با «عبدالکلام عبدالمومن» وزیر امور خارجه بنگلادش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر همکاری های سازنده در عرصه های دوجانبه همچنین تعامل موثر در عرصه سازمان ها و مجامع بین‌المللی تاکید کردند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به رویکرد فرصت طلبانه قدرتهای غربی در سواستفاده از  مفاهیم و موضوعات بین‌المللی تصریح کرد: حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرتهای غربی اصالت ندارد، بلکه حقوق بشر و تروریسم از جمله ترفندهای این کشورها برای پیشبرد سیاستهای زیاده خواهانه آنها است و هر زمان منافع نامشروع آنها اقتضا کند، نه‌تنها حقوق بشر را نقض می کنند، بلکه وجود بشر را از بین می برند.

در این دیدار عبدالمومن وزیر امور خارجه بنگلادش به روابط ریشه دار و تاریخی دو کشور، مشترکات فرهنگی، دینی و تمدنی اشاره کرد  و بر لزوم توسعه و تحکیم روابط دو کشور در تمامی ابعاد تاکید کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها