کد خبر: 668496
تاریخ انتشار :

صفدر پناهی: از نگاه معترضان، آزادی مساوی با برهنگی است

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همان کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند، همان‌ها هم چادر از سر زن مسلمان می‌کشند و در آخر هم آزادی از نگاه آنها مساوی با ولنگاری و برهنگی است.

صفدر پناهی: از نگاه معترضان، آزادی مساوی با برهنگی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی و بصیرتی طلاب مدارس امین شهرستانهای بویراحمد، دنا، مارگون و لوداب، گفت: اگر مبلغ یا مبلغه ما با جامعه هدف ارتباط برقرار کند، همکلام شود و صحبت کند و برخی اهانت ها را نادیده بگیرد آن موقع می‌توان گفت رسالت خود را انجام داده است.

به گزارش حوزه‌نیوز، وی با بیان اینکه اول باید خویشتن خویش را برای مخاطبانمان اثبات کرده که ما نیز هم مانند شما به چنین مشکلاتی اعتراض داریم، ادامه داد: ما هم وظیفه، حق و حقوقمان را به خوبی ادا نکردیم و باید به جوانان و نوجوانان که امروز مورد حمله شدید فضای مجازی دشمن قرار گرفته‌اند اثبات کنیم که ما نیز به به نابسامانی‌ها و رانت‌خواری‌ها اعتراض داریم.

پناهی ادامه داد: مردم فهمیده‌اند که اغتشاشگران با اصل اسلام مخالفند. همان کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند، همان‌ها هم چادر از سر زن مسلمان می‌کشند، قرآن، پرچم کشور، مسجد و امامزاده را آتش می‌زنند، اقدام به آتش‌زدن مأمور پلیس در خیابان می‌کنند که حتی تصور این اقدام جنون‌آمیز، حیوانی و وحشیانه قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، آمبولانسی را به آتش کشیدند که وظیفه‌اش نجات جان بیماران درمانده است و در آخر هم آزادی از نگاه آنها مساوی با ولنگاری و برهنگی است.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسالت ما مبلغین و روحانیون این است که اگر می‌خواهیم سیاسیون، ملت و دوستان‌مان خوشحال شوند و دشمنان تیرشان به سنگ بخورد، باید قید خواب و خوراک خود را بزنیم، جوانان را متقاعد کنیم و جامعه را بسازیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها