کد خبر: 668776
تاریخ انتشار :

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

ایسنا/ نمازجمعه این هفته تهران، ۹دی ماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اعلام این خبر افزود: طبق روال، ساعت ۱۰صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این هفته در آستانه سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» از تریبون نمازجمعه تهران معرفی می‌شود. «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه‌ خودنوشت سردار شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانهٔ مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است که توسط انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پایان افزود: کتاب «ازچیزی نمی‌ترسیدم»، شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان است که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده و نشان می‌دهد که چگونه از چوپانی به جایگاهی بلند رسید. آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند خوب است ببینند که او چگونه پرورش یافته است. انتخاب نام کتاب برگرفته از داستانی است که خود ایشان در کتاب نقل می‌کند. کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» را با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه در معرض انتخاب علاقمندان می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها