کد خبر: 668803
تاریخ انتشار :

نقد روزنامه ایران به روحانی؛ کارنامه مدیریتی‌اش فاجعه‌بار است

دولت روحانی که با کارنامه فاجعه‌بار مدیریتی خود منجر به کاهش نسبی مشارکت در انتخابات 1400 شد اکنون با طلبکاری در جایگاه مدعی نشسته. اما زخم‌های روی تن معیشت مردم و اقتصاد ایران آنقدر زیاد است که اجازه بزک کارنامه و ادعاگری را به او نمی‌دهد.

نقد روزنامه ایران به روحانی؛ کارنامه مدیریتی‌اش فاجعه‌بار است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه دولتی ایران در گزارشی به حسن روحانی حمله کرده و با «فاجعه‌بار» خواندن کارنامه مدیریتی وی تاکید کرده که او با طلبکاری در جایگاه مدعی نشسته در حالی که زخم‌های روی تن معیشت مردم و اقتصاد آنقدر زیاد است که اجازه «بزک» کارنامه و ادعاگری را به او نمی‌دهد.

به گزارش ایران، حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم روز دوشنبه به بهانه دیدار با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم تلاش کرد تا با حمله به دولت سیزدهم بار دیگر گفتمان شکست‌خورده دولت خود را که منجر به ایجاد ناامیدی و یأس در بدنه مردم شد بار دیگر به‌عنوان گفتمانی کارآمد معرفی کند. روحانی که در فروش 200 هزار بشکه نفت نیز عاجز مانده بود در این جلسه مدعی شد: «برخلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، خزانه را پر تحویل دادیم.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: حال دولت روحانی با کارنامه فاجعه بار مدیریتی خود که منجر به کاهش نسبی مشارکت مردم در انتخابات 1400 شده گفته است: «در انتخابات اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید یعنی به خیابان می‌رانید. اگر می‌خواهیم مردم را به کف خیابان نرانیم، راه آن این است که جاذبه صندوق رأی را از بین نبریم.» وی در حالی که خود و عملکرد دولتش اصلی‌ترین دلیل فاصله گرفتن مردم با صندوق رأی بوده است اکنون با طلبکاری در جایگاه مدعی نشسته است. حال آنکه زخم‌های روی تن معیشت مردم و اقتصاد و سیاست خارجی ایران آنقدر زیاد است که اجازه بزک کارنامه و ادعاگری را به او نمی‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها