کد خبر: 668913
تاریخ انتشار :

سفر وزیر اقتصاد به قم تکذیب شد

انصاف نیوز/ وزارت امور اقتصادی و دارایی به خبری که روز گذشته منتشر شده اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است.

سفر وزیر اقتصاد به قم تکذیب شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن تکذیبیه سفر وزیر اقتصاد به قم را همراه با توضیح خود منتشر کرد.

متن جوابیه‌ی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به خبری که روز گذشته در انصاف نیوز منتشر شده: «مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی خبر مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۹ سایت انصاف نیوز با عنوان «مراجع به وزیر اقتصاد وقت ندادند» اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است.

در ادامه این تکذیبیه ضمن «انتقاد از این خبرسازی دروغ» آمده است: درشرایطی که با یک تماس ساده می‌توان از صحت و سقم یک خبر اطلاع یافت، اما متاسفانه خبر نادرست سفر وزیر اقتصاد به قم نه تنها منتشر شده بلکه روایت‌های دروغ دیگری هم به آن پیوست شده است که با اصول حرفه ای روزنامه نگاری در تصاد کامل است. وزارت امور اقتصادی و دارایی حق پیگری حقوقی این ادعای دروغ را برای خود محفوظ می‌داند».

توضیح انصاف نیوز: همانطور که روابط عمومی وزارت اقتصاد تاکید کرده، آقای خاندوزی در روز پنجشنبه به قم سفر نکرده و خبر انجام سفر اشتباه بوده است اما این سفر لغو شده است. سین برنامه که تصویر آن در خبر منتشر شده بین خبرنگاران و عکاسان قم توزیع شده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها