کد خبر: 669018
تاریخ انتشار :

کاهش ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار امروز

بررسی قیمت‌ها در بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که از بین ۱۹ خودروی مورد بررسی، قیمت بیشتر خودروها نسبت به روز گذشته ثابت بوده یا کاهش پنج میلیون تومانی داشته و قیمت پنج خودرو ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

کاهش ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بررسی قیمت‌های امروز بازار خودرو نشان می‌دهد که از بین محصولات ایران خودرو، قیمت سمند LX نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پژو پارس LX کاهش حدود پنج میلیون تومانی داشته و از ۵۴۵ میلیون به حدود ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲، تیپ ۵ و v۸ هم امروز به ترتیب ۴۸۰، ۴۹۰ و ۴۷۵ میلیون تومان بوده که دو مورد اول نسبت به روز گذشته ثابت بوده و سومی حدود ۲۰ میلیون کاهش یافته است. قیمت ۲۰۷ دنده‌ای و اتومات نیز امروز در بازار ۵۶۰ و ۷۱۰ میلیون تومان بوده که نسبت به دیروز ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

در این میان قیمت رانا پلاس، دنا و دنا پلاس هم در بازار امروز ۴۵۵، ۵۷۰ و ۶۶۵ میلیون تومان بوده است. بر این اساس قیمت رانا پلاس نسبت به روز گذشته تغییری نداشته، اما دنا و دنا پلاس هر کدام حدود پنج میلیون تومان افت قیمت داشته است.

قیمت روز هایما S۷ توربو پلاس نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومانی در بازار امروز به یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است. تارا نیز در بازار امروز حدود ۶۴۰ میلیون تومان قیمت داشته که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

از بین محصولات سایپا نیز قیمت سایپا ۱۱۱ و ۱۳۱ به ترتیب در بازار امروز ۲۷۰ و ۲۵۰ میلیون تومان بوده که اولی نسبت به روز گذشته تغییر نکرده، اما دومی پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

قیمت ساینا، تیبا، تیبا ۲ و کوییک دنده‌ای نیز در بازار امروز ۳۰۰، ۲۹۰، ۳۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. بر این اساس نسبت به روز گذشته قیمت ساینا تغییر نکرده، اما تیبا، تیبا ۲ و کوییک دنده‌ای هر کدام پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

قیمت شاهین نیز در بازار امروز با کاهش پنج میلیون تومانی به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است. | منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها